Gå til innhold

Planer om case mods


Anbefalte innlegg

Har noen planer om å fikse opp chieftec'en som står å sturer under pulten min da, evt en 80x80mm vifte med tre farge-leds bak, plexi i døra og på toppen, evt to lydsensitive neon lys, et rødt og et blått som lyser ut av topp vinduet, noe neon wire rundt rillene i front dekselet, og da en kald katode inne i kabinettet som lyser nedover, fester den på undersiden av de lydsensitive neon lysene. Kom med noen meninger, tips osv....

 

ps: er kald katode sånn som lyser en vei eller et rundt rør som lyser til alle sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-25 00:28, skrev smud:

Mrn du må huske at Katoden, bare virker like lenge som et vanlig lysrør(f.eks:sånn på badet)

Så ikke slå den av og på hele tiden:)



 

Er du sikker på dette? Har hørt noen si det, men personlig tor jeg at den varer lengre.. Uansett er det ganske lenge :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det ferdige vinduet fra Chieftec. Det er MEGET pent og 100% rett og perfekt utskåret. Det ser også meget pent ut! Det er akkurat passe stort også. Jeg har tenkt meg rød reonwire under kabinettet slik at det lyser rødt under kabinettet. Skal ikke ha vindu på toppen fordi jeg skal ha vannkjøling. Ellers har jeg en blå katode gjemt ved siden av vinduet og en grønn som står vannrett helt opp i vinduet.(Kan sees hvis du kikker på side 9 i case mods her på sida) Skal ha med viftestyring og diverse "snacks".

 

Det var visst side 9, ikke 8

_________________

bit-slayer.gif

 

!! I LOVE TO SAY FUCK !!

 

bit-slayer.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: Dr.X på 2002-10-26 17:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...