TheEdge Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Nå har jeg satt hake for disable script debugging i ie gudene vet hvor mange ganger. Men etter en stund kommer disse fordømte debug spørsmålene igjen og når jeg skjekker i options, er haken for disable script debuging borte igjen... Hvordan i all verden skal jeg få denne til å bli permanent??? Noen som har vært borti samme problem? OS:WIN2K SP3(SP3 noe HERK) IE:ver 6.0.2800.1106 SP1 Bruker Norton Internet Security 2002 The Edge Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er dette relevant? : SYMPTOMS When you disable script debugging in Internet Explorer and you view a Web page that contains script errors, you may continue to be prompted to debug the script. CAUSE This issue can occur if you have Microsoft Visual InterDev 6.0 installed on your computer and it is configured to debug scripts running in other programs. RESOLUTION To resolve this issue, use the following steps: Open Visual InterDev 6.0. On the Tools menu, click Options. Double-click Debugger to expand the branch, and then click General. Under Script, click to clear the Attach to programs running on this machine check box Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Det var faktisk veldig relevant. Jeg har det programmet installert via Visual Office, og gjorde som du sa.. Har ikke hatt problemer siden... Takk for hjelpen. The Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå