tvika Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hei Jeg opplevde et litt rart problem. Da jeg satte maskinen min i ventemodus i W2K og skulle vekke den igjen, virket ikke lyden. Måtte restarte maskinen for å "vekke" lydkortet. Noen som vet hvordan dette kan unngås? Er litt kjappere å starte en maskin som står i ventemodus :smile: - men uten lyd er det ikkeno gøy. Tidligere har jeg opplevd at det er skjermen som har "sovnet" for godt. Men det var i Win9x. Jeg bruker P4 - 1.4ghz 640 mb RDRam geforce 2mx400 32mb W2K og WME (dual boot) ___ TV [ Denne Melding var redigert av: tvika på 2001-12-12 11:01 ] Lenke til kommentar
formannen Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Vel, det er ikke verre enn å ta bort hvilemodus.... Hadde samme problem tidligere, det ordnet seg etter at jeg formaterte disken... Lenke til kommentar
tvika Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Ehm.. Poenget er at jeg ønsker å bruke hvilemodus... Hva er det forresten med "Formater harddisken". Av en eller annen grunn har jeg alltid fått dette svaret som løsningsforslag, uansett problem. ___ TV Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 De som ikke har peiling foreslår ofte enkleste utvei, det å formatere. Svar på spm. ditt har jeg dessverre ikke peiling på Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Det er vel en kjensgjerning at mange problem under MS sine OSer ikke kan forklares, ei heller løses. Det eneste som funker er bare å starte på nytt, og dette gjøres ved å formatere harddisken. Etter å ha slitt med mange Windows maskiner må jeg nok si at det ikke er "de som ikke har peiling" som foreslår det, men at man av erfaring dessverre vet at dette av og til er eneste løsning. Derfor: Problem uten grunn, som du ikke skjønner noe som helst av --> formater harddisken. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå