Gå til innhold

Nvidia 7900GT, fps problemer


Anbefalte innlegg

yO!

 

Har problemer med mitt 7900GT kort. Jeg spiller css og fps har mye å si. Men med dette kortet dropper fps'n ned til 30 på det verste og overstiger aldri 100. Har 2 kompiser som har det samme kortet og de har ikke samme problemet som meg. Prøvde kortet på en an pc, det kunne kjøre oblivion helt fint men når vi skulle prøve css på samme pc funket det ikke som det skulle ; fps drop til 1000.

 

Noen idè?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resten av pcen funker.. MSI Intelpentium 4 perscot, geil 1024 ram etc.. det meste er ganske nytt..

 

Har prøvd med ca alle driver som funker. Orginal fra cd, Omega drivere og fra hjemmesiden til Nvidia.

 

Og det verste av alt er at mitt gamle ati radeon X800XL funket bedre.

 

Så det VEt at det er noe med gr.kortet.

Lenke til kommentar
Men det var noen som sa at den kunne ha noe med at source ikke var oppdatert for kortet. Det funkter jo fint på oblivion. Men jeg vet ikke..

6735421[/snapback]

Hvilket nek sa dette?

Har 7900gt selv og det funker fett, kjør noen 3dmark tester og la oss se resultatene samt en fyldig spesifikasjons liste (som du får etter at du har kjørt 3dmark)

Lenke til kommentar

Ingen spor etter noe ATI på pcen. Har liksom formatert 4-5 ganger uten å ha instalert ati, bare nvidia drivere.

 

Fikk bæsjedårlig på 3dmark 'o5. Jeg skjekket det i forhold til en kompis som har samme kortet. Husker ikke akkurat hvor mye jeg fikk.. men tror det var ca 6000 eller noe.. Gikk fint første omgang i 3dmark men andre omgang lagget det 2K6!

 

Har OK fps ingame helt til jeg møter mer en 2 stk samtidig, da blir det überdrop, og jeg treffer ingenting =(

 

Kjører spillet på ALT med lavest grafikk og med en autoexec.cfg fil som fjerner alle unødvendig grafikk, men alikevell blir det ikke noe spess bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...