Zappza Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg et Logitech z-5400. Dette skal jeg koble opp mot Xbox 360en og PCen. Xboxen kommer til å få den Optiske SP/DIF inngangen på annlegget, og sånn jeg skjønte det så er det ikke coax SP/DIF på det. Så jeg trenger altså en kabel som forandrer coax SP/DIF til surround 3,5" jacks. Finnes dette eller drømmer jeg bare? Endret 25. august 2006 av Zappza Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det tror jeg blir vannskerlig fordi da må du ha en DAC i kabelen og det finnes nok ikke. Men du kan kjøpe en løs DAC og bruke som mellom ledd. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Koster en slik mye? Takk for svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Var vist ikke så lett å finne det Men du kan jo prøve å ringe hifiklubben eller noe, men du må nok ut med 500-1000,- vil jeg tro Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Bah, det har jeg ikke råd til. Får ta alt av surround lyd via Xboxen da. Og heller koble PCen til via RCA Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Alt ender godt Det er coax inngang på surround annlegget <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå