SkinnyT Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen som skal se det i kveld? Ut ifra det jeg har lest og sett, virker det som en ganske spennende serie. Skal ihvertfall se de to første episodene, se hva jeg syns. Første episode begynner kl. 21.35 og andre etter "aktuelt og været" For de som lurer på hva serien handler om: tvnorge.no Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Visste faktisk ikke at denne serien skulle begynne på TvNorge. Jeg har hørt flere som har sett den som sa at den var bra, så det lover jo godt. Får vel prøve å få med seg første episode. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kunne tenkt meg å sett på det, kan hende jeg gir det en sjangs i kveld! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Se heller på Svindlere på TV2, Invasion kan ikke anbefales... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har sett hele sesongen og synes at serien er ganske så grei. Bare synd at det er kun en sesong. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Jaja, var ikke så værst dette her. Tror nok jeg kommer til å se resten av episodene fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå