ThOms-N Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Slenger med et bilde jeg kunne tengt meg å bruke i forskjellige sammenhenger. Var et jeg tok i halvfulla fra båt på vi til festival i sommer. Er tatt med et Ixus 50 for de som ville vite! Noen som kan komme med kreative Photoshop modifiseringer av bildet? Kvaliteten er så som så! Bildet Tar i mot gode forslag med takk! :!: Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Vel du sa kreative, så her er mitt, prøvde å få det psykedelisk og drømme aktig.. http://i.kill.com/pics/vann-bru.jpg Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Har ikke så mye greie på dette her. Likte måten det ble fremstilt på. Takk for bidrag! Skal prøve litt selv og. Men det blir ganske vanskelig for min del, som ikke vet hva 10% av funksjonene i Photoshop er til! Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Nuvel... Synes det var litt lyst så laget like godt en solnedgang av det isteden :!: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Så veldig bra ut men du kunne vel ha fått fram brua litt mere Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Nuvel... Synes det var litt lyst så laget like godt en solnedgang av det isteden :!: 6738988[/snapback] Kunne du sagt litt om kordan du gjorde det? Trenger ikke så så veldig detaljert forklaring... Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har skrevet en tutorial på et lignende bilde her http://www.webart.no/forum/index.php?topic=116.0 Spør gjerne i tutorialtråden på webart om det er noe du lurer på så skal jeg svare så godt jeg kan Lenke til kommentar
Volant Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Booyah. Håper du liker det... 'Normale' farger ...Andre farger Endret 25. august 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå