iMono Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har en selvlaget DVD som jeg vil hente videoen ut fra. Dum som jeg var slettet jeg originalfilen, men jeg har altså DVD Architect for å brenne ut denne DVDen. Noen tips? Takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Vil du kopiere DVDen, eller komprimere videoen hardare, for t.d. publisering på nett? I det fyrste tilfellet kan du mest sannsynleg kopiere over innhaldet på plata (ei mappe som heiter VIDEO_TS) og brenne denne i eit brenneprogram som støtter video-DVD. Til dømes Nero. Vil du konvertere til eit anna format kan du bruke eit program som Virtualdub MPEG2. Kopier over VOB-filene, opne i Virtualdub, og eksporter med ein annan codec (det vel du under Video --> Compression). Om ein film er delt opp i fleire VOB-filer, vel du berre File --> Append AVI segment etter å ha opna den fyrste. Endret 23. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Filmen skal ikke være større enn 100 mb (YourTube), så jeg må komprimere den. Filen i VOB-format er på 194 mb. Noen idéer? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du kan bruke Auto Gordian Knot til å komprimere filmen.. autogk.sourceforge.net Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Fikk delvis til VirtualDub, men nå lager jeg visstnok en fil på 6400 MB. Hadde ikke mer plass da den var halvveis. Hvor ligger de foreløpig filene? Må få slettet de. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Vert det ikkje laga ei fil med ein gong konverteringa starter? Med andre ord, den fila vil liggje der du valte å lagre den. Du må som sagt velge ein codec, til dømes XviD, for elles vert den lagra som ukomprimert AVI (= store filer). AutoGK, som Fidel Castro nemnte (og eg heilt hadde gløymd), er eit greit alternativ om du ikkje får det til med Virtualdub. XviD-codecen er inkludert i nedlastingsfila til AutoGK, eller du kan laste den ned for seg sjølv her. Endret 24. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå