EspenDL Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Jeg går siste året på allmenn. Fikk i dag beskjed om at jeg er helt tatt ut av 3ITB pga. at det er for mange i klassen plutselig?? Da mister jeg jo fordypningspoengene. Jævlig kjipt! De fjernet de med dårligst karakter. Jeg fikk 3. Har de lov til dette?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvor mange ble tatt ut? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 vi var 7 stk som ble tatt ut Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 vi var 7 stk som ble tatt ut 6730966[/snapback] det burda ikke være lov det :S. dem skulle ikke tatt inn så mange i første omgang. dem sin feil Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan har det blitt flere elever enn på 2IT? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 det er nemlig det. det har ikke blitt flere. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det kan ikke være lov. De kan ikke først gi deg plass, for så å trekke deg ut etter et år, og i samme slengen ta fra deg muligheten til å få ekstrapoengene. Da må de i alle fall godtgjøre det på en måte. Gå til rådgiveren og kveruler. Rådgivere er giddaløse folk, så de gir seg etter en diskusjon. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dette kan ikke være lovlig. Høres heller ut som de må opprette en klasse til da. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg skal prøve. En i klassen vurderer å skrive til avisa, men det blir vell litt drøyt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg skal prøve. En i klassen vurderer å skrive til avisa, men det blir vell litt drøyt. 6732765[/snapback] Nei, hvorfor det? Sett press på skolen, det er jo en god sak for lokalavisa. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg skal prøve. En i klassen vurderer å skrive til avisa, men det blir vell litt drøyt. 6732765[/snapback] Høres ut som en jævlig god idé. Kanskje noe lokal tv også? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei! Jeg går siste året på allmenn. Fikk i dag beskjed om at jeg er helt tatt ut av 3ITB pga. at det er for mange i klassen plutselig?? Da mister jeg jo fordypningspoengene. Jævlig kjipt! De fjernet de med dårligst karakter. Jeg fikk 3. Har de lov til dette?? 6730734[/snapback] hva heter skolen? og hvor ligger den? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hetland VGS. Ligger i Stavanger. Jeg har nå blitt overført til media3, hadde ikke noe annet valg. Lenke til kommentar
Simi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Men hva skal skolen gjøre vis de ikke har penger til dette da? Som vi vet så vokser ikke penger på trær. Det går helt fint å gå til avisen med dette tror jeg, men tviler de får noe ut av det. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Men hva skal skolen gjøre vis de ikke har penger til dette da? Som vi vet så vokser ikke penger på trær. Det går helt fint å gå til avisen med dette tror jeg, men tviler de får noe ut av det. 6737429[/snapback] da skulle dem vell ikke tatt dem inn i utgangspuntet. syns det er veldig dårlig gjort av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå