dooc Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hallo Jeg har vært i denne pc jungelen en stund nå, men blir ikke helt klok på hva jeg skal kjøpe. Har laget et forslag selv, men siden jeg ikke kan alt om dette så hadde jeg satt enorm stor pris på litt hjelp på dette området. Mitt eget forslag. Kommenter og kom gjerne med egne forslag, eller om det er noen deler som ikke passer sammen. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Syns det såg veldig bra ut eg. Einaste eg ville ha gjort er å vente til X1950 XTX kjem ut. Det skal visstnok bli bedre og billigare enn skjermkortet ditt (ikkje at ditt er dårlig, langt ifrå ) Lenke til kommentar
Estra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 jeg har GX2 og er blir helt stum av grafikken *drool* Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Så helt ok ut det oppsettet. Eneste at det blir frakt fra flere nettbutikker med det. Lurt å holde seg til en butikk(f.eks komplett) så får du mindre fraktkostnand, pluss at det er mindre pes. Lenke til kommentar
dooc Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Det er problemer med revelanser på CPU på alle netbutikker. Er det da lurest og vente til alle delene er på lager før man bestiller, eller er det en fordel å bestille selvom delene ikke er kommet inn enda? Lenke til kommentar
Estra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 om du bestiller nå, havner du i ventekø.. om du skal bestille når dem får inn.. så går det til dem som har bestillit og står i kø.. så det ville vært lurest å bestille selv om dem ikke har på lager Lenke til kommentar
dooc Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 OK, blir de lagt av til meg selvom jeg velger alt i en forsendelse? Lenke til kommentar
Estra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 ja.. du må da også vente på de delene til alle delene er på lager.. Lenke til kommentar
dooc Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Så det er lureste å bestille ting fortløpende, selvom det kan bli litt dyrere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå