Zyko Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Sikkert feilpostet, men whatever Planlegger å kjøpe noen Stargate sesonger fra Amazon.co.uk. Dette kommer til å koste meg ca. 500kr, altså 300kr over tollgrensen. Men her er spørsmålet: Hvis jeg velger "send as gift", kan det være de slipper den gjennom tollvesenet ufortollet da..? Mvh Zyko Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Her skal du poste slikt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg gjetter at du ikke får det billigere på den måten! De har sikkert rutine på alt slikt! Send dope as gift... Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Her skal du poste slikt. 6730714[/snapback] Siden dette hadde med sending av en DVD, og ikke diskusjon om en DVD, antok jeg dette stedet passet bedre Men er det noen som er sikre på akkurat dette her inne..? Mener jeg har hørt om dette før. Hater toll så inderlig mye Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Vel vel, er en kategori der som heter "guide for kjøp av filmer på nett" mulig den passer. Anyways, om de godtar det eller ikke, spørs på hvem som kontrollerer. Enkelte vil kanskje la den gå igjennom, mens andre vil gi deg en liten mulkt på (75NOK ?) i tillegg til tollen. Har kjøpt et par sesonger ifra amazon.com, som var over tollgrensen, de kom igjennom. Endret 23. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå