Mio Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har sendt inn en skjerm til Infocare til reparasjon. Sendte en mail i dag og spurte om den snart er ferdig. Fikk tilbake det her: "Hei Denne skjermen blir skrotet grunnet defekt billedrør. Vi sender erstatningsskjerm til deg ASAP" Det jeg da lurer på er,hva betyr eller hva er "ASAP" Jeg går ut i fra at jeg får en ny skjerm,men ASAP sier meg ikke så mye. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 As Soon As Possible Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 ASAP er standard millitær-uttrykk - kanskje derfor du ikke har fått det med deg :smile: Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 21:33, skrev borre:ASAP er standard millitær-uttrykk - kanskje derfor du ikke har fått det med deg :smile: hehe lo godt her nå ja Var i millitæret i 2 uker,så det er nok noe i det du sier borre :wink: Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Se mer på film gutt! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Personlig erfaring av purunge USK-korporal jyplinger: "Møt ASAP så fort som mulig!" :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Høres mye bedre ut å si det på den engelske måten, altså bokstavene hver for seg, A.S.A.P enn å si det som et ord på norsk. Trodde jeg skulle le meg ihjel første gang jeg hørte den norske versjonen av det i armyen. Latterlig :smile: Men så er ikke militære flinke med ord: Hengelås = lås henge, feltskjorte = skjorte felt, tverrplanke = planke tverr. Ja, dere tar poenget :wink: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 21:33, skrev borre:ASAP er standard millitær-uttrykk - kanskje derfor du ikke har fått det med deg :smile: Har ikke vært i militæret ennå, men visst hva ASAP betyr for det. Er et uttrykk som går igjen på flere amerikanske filmer veit du :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå