Gå til innhold

Blir 52X brenner "overkill"

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med 52x brennere...Tror de som har 48x synes det går fort nokk å svi av 700MB + - og gidder neppe oppgradere til 52x...de med 24x brennere oppgraderer nok heller til 48x enn til 52x når de kommer pga pris.

DVD brennere er neste som kommer til å bli standard, kjøper heller DVD brenner enn en 52x cd-rw, og siden de kan brenne DVD kan de selvfølgelig lese DVD, så da blir det ihvertfall en ledig slot i min PC kasse snart. (hvis man ikke ser på DVD og brenner samtidig da :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-25 22:35, skrev kyllingvippen:

Hvor mye koster egentlig Cd'er som tåler 52x brenning???? :razz: Ganske mye tror jeg :S

jeg har ike sett cder som er så raske, 48x koster ca 2.50,- hvis du kjøper 50.så de er sikker ikke så veldi mye dyrere.

p.s tror kansje du trykka litt mange ganger på den derre knappen ja.

[ Denne Melding var redigert av: cow på 2002-10-25 22:45 ]

Lenke til kommentar

Hvis maskineriet i brenneren jobber fortere så må cd'n spinne fortere jo :roll: ...eeeller?

Jeg er mere for samme system som minidisc, lagre magnetisk og lese optisk...og da er jo cd'n i tillegg beskyttet mot riper og skitt av disketten mini cd'n er inni...menmen får vel aldri se det :sad: synd det ikke "tok av" til data bruk

Lenke til kommentar

Hva er nytteverdien anyway?? Merker ikke så stor forskjell på om det tar 2 minutter å brenne en cd eller om det tar 1 min og 50 sek. :wink: hehe

Det er jo zoneCLV allikevel så du oppnår ikke maks hastighet før du er godt i gang med brenningen (og fyller du ikke cden så er det ikke sikkert du oppnår toppfart i det hele tatt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...