IceXCool Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvordan blir det med 52x brennere...Tror de som har 48x synes det går fort nokk å svi av 700MB + - og gidder neppe oppgradere til 52x...de med 24x brennere oppgraderer nok heller til 48x enn til 52x når de kommer pga pris. DVD brennere er neste som kommer til å bli standard, kjøper heller DVD brenner enn en 52x cd-rw, og siden de kan brenne DVD kan de selvfølgelig lese DVD, så da blir det ihvertfall en ledig slot i min PC kasse snart. (hvis man ikke ser på DVD og brenner samtidig da :smile: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvor mye koster egentlig Cd'er som tåler 52x brenning???? :razz: Ganske mye tror jeg :S Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvor mye koster egentlig Cd'er som tåler 52x brenning???? :razz: Ganske mye tror jeg :S Lenke til kommentar
cow Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 22:35, skrev kyllingvippen:Hvor mye koster egentlig Cd'er som tåler 52x brenning???? :razz: Ganske mye tror jeg :S jeg har ike sett cder som er så raske, 48x koster ca 2.50,- hvis du kjøper 50.så de er sikker ikke så veldi mye dyrere. p.s tror kansje du trykka litt mange ganger på den derre knappen ja. [ Denne Melding var redigert av: cow på 2002-10-25 22:45 ] Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Folk som tenker på 48x og oppover burde kanskje tenke på å spare til en DVD-brenner istedenfor hvis dem ikke har en fra før. Å oppgradere fra feks 24x er lite vits i. Har 40x brenner, og om dem kommer med 10000x brenner vanlig blir jeg ikke til å oppgradere, min neste brenner blir en som brenner DVD! Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Klokt valg...samme her. får vente til det tar litt av på DVD brenner fronten så kvalitet øker og pris minker :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Uff...jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare lager brennere med høyere overføringshastighet istedenfor å sette opp speeden på CD'ene. Høyere hastighet på CD'ene fører bare til bråk og unøyaktighet. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Hvis maskineriet i brenneren jobber fortere så må cd'n spinne fortere jo ...eeeller? Jeg er mere for samme system som minidisc, lagre magnetisk og lese optisk...og da er jo cd'n i tillegg beskyttet mot riper og skitt av disketten mini cd'n er inni...menmen får vel aldri se det :sad: synd det ikke "tok av" til data bruk Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Noen som vet hva en "billigpakke" brennbare DVD plater koster sånn ca? hvor kan jeg kjøpe cakebox dvd-r :razz: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har sagt det et annet sted, bruk søk da jeg ikke husker URL. Var ganske billige DVD-r. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Hvis maskineriet i brenneren jobber fortere så må cd'n spinne fortere jo ...eeeller? Uhm...nei Lenke til kommentar
Ash Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hva er nytteverdien anyway?? Merker ikke så stor forskjell på om det tar 2 minutter å brenne en cd eller om det tar 1 min og 50 sek. :wink: hehe Det er jo zoneCLV allikevel så du oppnår ikke maks hastighet før du er godt i gang med brenningen (og fyller du ikke cden så er det ikke sikkert du oppnår toppfart i det hele tatt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå