Gå til innhold

Myntvaskeri i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg leste trådtittelen lurte jeg først på hvorfor noen skulle ha behov for å vaske myntene sine, før det slo meg at kanskje det var noen myntsamlere som likte at myntene deres var skinnende blanke. Så tenkte jeg at kanskje ... JADDA! :w00t:

Det skal sies til mitt forsvar at jeg ikke har noe forhold til myntvaskerier ...

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Når jeg leste trådtittelen lurte jeg først på hvorfor noen skulle ha behov for å vaske myntene sine, før det slo meg at kanskje det var noen myntsamlere som likte at myntene deres var skinnende blanke. Så tenkte jeg at kanskje ... JADDA!  :w00t:

Det skal sies til mitt forsvar at jeg ikke har noe forhold til myntvaskerier ...

6736856[/snapback]

Samme her, men jeg var også innom tanken at dette var et merkelig ord for "hvitvasking av penger". :!:

Lenke til kommentar
Takk, takk.

Fant et på Grünerløkka, ikke langt fra der jeg har leilighet. Leverte tøyet til en hyggelig vietnameser, jeg kom tilbake en stund etter og han hadde vasket og brettet alt undertøyet mitt. Veldig bra.

6736833[/snapback]

Det er så deilig det.

Når jeg bodde i Sør-amerika så strøk de til og med bokserne mine, noe unødvendig følte jeg, men greit nok.. ;)

HVa var prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...