Peterman Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei, Har kjøpt meg vaskemaskin, men amøbene jeg kjøpte den av kan ikke levere den før om en uke. Noen som vet om noen myntvaskeri i Oslo jeg kan bruke i mellomtiden? Jeg har undertøy igjen i tre dager før jeg må begynne å gå kommando. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Snu det, eller gå med det i lengre perioder Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva er det som er så ille med å gå kommando da? Du kan jo stikke innom et hotell og forklare situasjonen din. Evt besøke noen venner? Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 fant et jeg:) http://gul.no/BV-6336 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Og her er et annet: Kvikk Vaskeri Sandakerv. 72, 0484 Oslo Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Takk, takk. Fant et på Grünerløkka, ikke langt fra der jeg har leilighet. Leverte tøyet til en hyggelig vietnameser, jeg kom tilbake en stund etter og han hadde vasket og brettet alt undertøyet mitt. Veldig bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Når jeg leste trådtittelen lurte jeg først på hvorfor noen skulle ha behov for å vaske myntene sine, før det slo meg at kanskje det var noen myntsamlere som likte at myntene deres var skinnende blanke. Så tenkte jeg at kanskje ... JADDA! Det skal sies til mitt forsvar at jeg ikke har noe forhold til myntvaskerier ... Endret 24. august 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eller bare kjøp nye klær hver dag til du får vaskemaskinen . Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe, tenkte at du skulle hvitvaske penger jeg. Fantasien går løpsk noen ganger Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Når jeg leste trådtittelen lurte jeg først på hvorfor noen skulle ha behov for å vaske myntene sine, før det slo meg at kanskje det var noen myntsamlere som likte at myntene deres var skinnende blanke. Så tenkte jeg at kanskje ... JADDA! Det skal sies til mitt forsvar at jeg ikke har noe forhold til myntvaskerier ... 6736856[/snapback] Samme her, men jeg var også innom tanken at dette var et merkelig ord for "hvitvasking av penger". :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Takk, takk. Fant et på Grünerløkka, ikke langt fra der jeg har leilighet. Leverte tøyet til en hyggelig vietnameser, jeg kom tilbake en stund etter og han hadde vasket og brettet alt undertøyet mitt. Veldig bra. 6736833[/snapback] Det er så deilig det. Når jeg bodde i Sør-amerika så strøk de til og med bokserne mine, noe unødvendig følte jeg, men greit nok.. HVa var prisen? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Trodde også det gjaldt hvitvasking av penger Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 tenkte at du skulle hvitvaske penger jeg 6737006[/snapback] Så det er sånn ein kvitvaskar pengar, altso? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå