Gå til innhold

hvor stor harddisk kan mit hoedkort klare?

eUnaas

Anbefalte innlegg

Jeg skrur på en gammel pc. (266mhz... osv)

noen år...

Jeg prøver å sette in en 10gb harddsik. Men den virker helt død. Denne harddisken skall egentlig ikke være død. så derfor sitter jeg å fundere på om kanskje ikke hoekoret ikke klarer så """store""" harddsiker.

----------

ja jeg har en nyere pc som dere ser i signaturen men den har jeg ikke tiljenglig nå...

-----------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-24 21:20, skrev eunaas:

Jeg prøver å sette in en 10gb harddsik. Men den virker helt død. Denne harddisken skall egentlig ikke være død. så derfor sitter jeg å fundere på om kanskje ikke hoekoret ikke klarer så """store""" harddsiker.

Clear CMOS og se om du kommer inn i Bios. Last ned siste Bios, kjør flash-fila. Kopier den og _bin-fila til en oppstartdiskett, flash Bios og kjør fdisk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 23:08, skrev 356speedster:

Hva med å partisjonere disken på den "nyere" maskinen i 2-3 mindre partisjoner før du setter den inn i "den gamle" maskinen. Mener å huske at dette fungerer.

hmm. mitt MSI hoedkort har gått t il h**vette. så det er sendt tilbake. og dette tar tid!

hadde jeg kunne brukt den maskinen hadde det ikke vært noe problem, for da kunnej eg jo LETT sett om den 10gb hardsikken gikk i den maskinen.

...jeg får vel vente ...til jeg får tilabke min nye maskin....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...