RamGuy Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kan noen please linke meg til noen dvd-spillere til en grei pris mellom 1000-4000kr som er på nivå, eller gjerne enda bedre enn vår Pioneer DV-545, som kan spille av HD-DVD? Trenger noen gode tips og alternativer.. Kan gjerne være med opptaker/harddisk hvis det er mulig til en ok pris.. Men den må kunne spille av HD-DVD, det er liksom poenget.. Vi skal bytte ut vår Pioneer DV-545, sånn at vi kan spille av HD-DVD.. Også skal jo spiller'n helst ikke være noe dårligere enn den vi alt har.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Toshiba HD-A1 virker som en god spiller. Den koster etter mine beregninger ca 4000,-. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor ikke vente til MS gir ut sin HD-spiller før jul hvis du har 360 da? Den LarsP har linket til har fått veldig gode kritikker. Husk at denne er sonefri på HDDVD, men ikke på vanlige DVD`er da er det kun sone 1 som gjelder, samt at du trenger en overgang til strømmnettet. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Siden det kun er Toshiba foreløpig som utgir HD-DVD spillere er det vel ikke så mange å velge i. Kjøp den som ble nevnt i denne tråden, eventuelt vent til man får tilvarende modell i Norge. (noe som fort blir neste år) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 bare å vente. siden de ikke blir enige om hvilket format man skal gå for burde man kjøpe en spiller som støtter både HD-dvd og Blueray. Så det beste er å vente. hvor skal du forresten kjøpe hd-dvd hen? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kommer HDDVD spilleren til 360 å bli sonefri da? Tror jeg skal kjøpe meg den altså! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Så det beste er å vente. hvor skal du forresten kjøpe hd-dvd hen? 6738500[/snapback] DVDpacific, DeepdiscountDVD m.fl selger HD-DVD til ca 130,-. Amazon.com fører vel den overnevnte spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå