Goscinny Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Hei! Jeg er heeeeelt fersk på modding, men holder nå på å "innrede" en gammel kommode. Det jeg sliter litt med er oppheng til HDD, CD-rom og Floppy. Tenkte først å bruke det som stod i det gamle kabinettet og skjærte det ut med vinkelsliper. Imidlertid ser jeg nå at det kan bli vanskelig å få skrudd inn skruene på den ene siden, da det blir umulig å komme til med skrutrekker der. Har noen forslag til løsning? Kan o-ringer være aktuelt? Leste en guide om det her på forumet for litt siden ... Goscinny Endret 23. august 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 O-ringer funker nokk d å ja !! har du et bilde av kommoden kanskje ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) O-ringer funker nokk d å ja !! har du et bilde av kommoden kanskje ? 6729941[/snapback] Det kommer kaaaaanskje en worklog etter hvert, men jeg er i tvil om jeg vil publisere den, da det ser ganske jall ut. Kommoden var mildt sagt ikke egnet til dette ... ENDRET: Andre forslag? Goscinny Endret 23. august 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du kan benytte bygningsplater av metall (den typen som benyttes til takstoler, m.m. Mange forskjellige varianter og de har mange hull så noen passer alltids. Jeg har selv brukt en slik plate i en stasjonær PC for å montere ekstra harddisker. Hvor du får tak i? I et byggvarehus som Monter, Byggmakeren, OBS Bygg e.l. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Du kan benytte bygningsplater av metall (den typen som benyttes til takstoler, m.m. Mange forskjellige varianter og de har mange hull så noen passer alltids. Jeg har selv brukt en slik plate i en stasjonær PC for å montere ekstra harddisker. Hvor du får tak i? I et byggvarehus som Monter, Byggmakeren, OBS Bygg e.l. 6731793[/snapback] Takk, dette skal testes ut neste gang! Har funnet en løsning som virker sånn halvveis. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå