knuds Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Okai.. Det hele begynte da jeg installerte en prøveversjon av Windows Vista. Internett fungerte da fint etter installasjonen. Jeg gikk lei av Vista og bestemte meg for å gå tilbake til XP. Installerte XP (og formaterte harddisken), og nå kommer jeg meg altså ikke på nettet med maskinen min (skriver fra en bærbar nå). Windows finner altså ikke driverne til nettverkskortet mitt, og jeg er usikker på hvilken driver jeg trenger. Har forsøkt å opprette en internett tilkobling opp til flere ganger, men uten hell. Har også installert XP om og om igjen, uten å lykkes. Internett har nemlig hatt til vane å fungere fra første stund tidligere. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Specs?14 tegn blabla... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Prøvd å avinnstalere nettverkskortet og innstalere igjen? det har fungert noen ganger for meg. Lenke til kommentar
knuds Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Specs?14 tegn blabla... 6729709[/snapback] Aner ikke, står i en HP Compaq D530 CMT maskin fra kommunen. Lenke til kommentar
knuds Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Nettverkskortet er forresten bygget inn i hovedkortet. Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har hatt samme problemet selv. Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616483&hl= Har også reinstallert XP noen ganger. Har ikke funnet en løsning på problemene, og har besluttet å kjøpe nytt nettverkskort. Orker ikke vente på en løsning, men blir alikevell veldig glad om noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå