Skurupu Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har nylig koblet en ekstra skjerm til PCen min. Dette er jo vell og bra, og alt funker som det skal. Men det er et par ting jeg lurer på: #1: Hvordan fikser jeg separate bakgrunnsbilder? Hvis jeg skifter bakgrunnsbilde, så blir det bare det samme bilde på begge skjermene. #2: Er det mulig å få oppgavelinjen til å strekke seg over begge skjermene? Jeg har den bare på venstre skjerm. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 1. hvis du har samme oppløsning på skjermene mekker du vel bare et bilde som er dobbelt så bredt som oppløsningen og inneholder begge bakgrunnsbildene. ( sa jeg det på en veldig komplisert måte?) 2. Vet det skal gå, men husker ikke hvordan Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Oppløsningene er 1680x1050 og 1280x1024 så det går nok ikke. Men jeg skjønte hva du mente. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Multimonitorbruks første lov sier : Bruk Ultramon. Når det kommer til to bakgrunnsbilder så er nok det beste å lime de to bildene til et stort på 2960x1024, velge svart som skrivebordsfarge og så velge "tile". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå