fm4ever Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Da var tiden inne for en ny bærbar pc,har ikke allverden av penger men noen rundt 10000 skal gå,så fant jeg denne pcen http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69006 Virrer jo som om man får mye for pengene her? takk for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Om du vil ha en pc med den størrelsen så er den der et bra valg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hei! Om du vil ha en pc med den størrelsen så er den der et bra valg. Hilsen, efikkan. 6732011[/snapback] ja pcen er nok fysisk stor,men tenkte meg en 17 skjerm,til litt spilling,filmer osv da..vet du om skjermkortet er brukbart til nye spill? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det kortet er meget brukbart til nye spill. Tror ikke akkurat du vil slite med spill på en god stund Ellers et flott valg til 10k, mye for pengene Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det kortet er meget brukbart til nye spill. Tror ikke akkurat du vil slite med spill på en god stund Ellers et flott valg til 10k, mye for pengene 6733591[/snapback] takk for svar,bestiller pcen så fort de får den på lager:) fant nettop samme pc på Amentio til bare 9000kr..noen som har erfaringer derfra? takk Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hmm, dette må være en av de første gangene jeg har sett en HP som faktisk virker grei, bra skjermkort og prosessor, kan dog hende den støyer litt og den vil trolig ikke ha batterilevetid å skryte av, men sistnevnte er trolig ikke så nøye siden du vurderer en 17". Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hmm, dette må være en av de første gangene jeg har sett en HP som faktisk virker grei, bra skjermkort og prosessor, kan dog hende den støyer litt og den vil trolig ikke ha batterilevetid å skryte av, men sistnevnte er trolig ikke så nøye siden du vurderer en 17". 6733670[/snapback] nei bryr meg ikke så mye om det,står at den er utstyrt med 8 cellers litiumionbatteri (li-lon),hvis det sier deg noe da? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hmm, dette må være en av de første gangene jeg har sett en HP som faktisk virker grei, bra skjermkort og prosessor, kan dog hende den støyer litt og den vil trolig ikke ha batterilevetid å skryte av, men sistnevnte er trolig ikke så nøye siden du vurderer en 17". 6733670[/snapback] nei bryr meg ikke så mye om det,står at den er utstyrt med 8 cellers litiumionbatteri (li-lon),hvis det sier deg noe da? 6733757[/snapback] Hvor mange celler er ikke så interessant, se på hvor mange mAh det har Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg ser Amentio har storebror i lista si og, til en lapp mer får du større disk og kraftigere CPU: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1017568;c:36159 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå