Jørnan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har kjøpt min første ukulele nå, og lurer på om det er noen på forumet som spiller ukulele. Har dere linker til sanger, lær å spille ukulele osv.? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Et strenginstrument med fire strenger som er ca. en halv meter lang. Video: http://video.google.com/videoplay?docid=82...98414&q=ukulele Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg spiller ukulele. Det er ett sjarmerende instrument. jeg har en el-ukulele med mini belte forsterker. det er veldig veldig heftig. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Stilig. Hvor mye kostet den? Og hvor kjøpte du den? Har du noen forslag til hvordan jeg kan lære å spille ukulele. Har bare vært selv lært hittil, men er det noen som lærer det bort, bøker eller liknende? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Trener hjelp her. Er på utkikk etter tabs/noter til While My Guitar(ukulele) Gently Weeps for ukulele. Har funnet den til Guitar Pro, men den vil ikke konvertere til ukulele! Noen som vet hvordan jeg gjør det, eller hvor jeg kan få tak i tabs til ukulele versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå