gule_fugl Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Heisann! Jeg har nettopp fått meg en Pentium 4 2,66GHz CPU som jeg kjøpte på QXL. Men tingen er at det var ikke med noen vifte. Jeg har dog en vifte som var med i pakken til en Pentium 4 2,4GHz. Er det forsvarlig å bruke den sånn midlertidig? Er ikke helt sikker når jeg skal til den lokale datasjappa enda Takker for alle svar! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Om det er samme type socket type så skader det jo ikke å prøve. Bare sjekk med temperaturene de første timene fremover. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tipper det skal gå uten problemer så lenge du har litt vifter i kabinettet ellers. Vil nokk ikke være så farlig uansett. Men som sagt, pass på temps Evt så kan du underklokke prossessoren imellom tiden Mvh bIsk0p Lenke til kommentar
gule_fugl Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Bare en liten oppdatering. Akkurat nå så bruker jeg en vifte som var med en Pentium 4 1,8GHz, og så langt fungerer det veldig fint. Men har ikke prøvd å kjøre prosessoren enda. Vet ikke helt hva jeg skal kjøre for å "teste" den litt. Noen tips? Lenke til kommentar
gule_fugl Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Tusen takker! Ser ut til at temperaturen stiger nå Hvor høy kan temperaturen bli før jeg bør slutte? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hadde det vært min CPU ville jeg stoppa på 65 maks 70 grader. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Legger inn et bilde du kan se hva din CPU klarer (temperatur) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Legger inn et bilde du kan se hva din CPU klarer (temperatur) Lenke til kommentar
gule_fugl Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Tusen takk for all hjelp! Endte opp med at jeg stakk ned på butikken og kjøpte meg en vifte i dag. Føler meg litt mer trygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå