abraxa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Hei, tre nattbilder fra Trondheim og ett skogsbilde. Tar gjerne imot kritikk og kommentarer! Nidarosdomen #1 Nidarosdomen #2 Elgeseter bru "Lost" Endret 23. august 2006 av abraxa Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Kule bilder av domen du hadde her, veldig synd det ene var så utbrent på tårnet. Er noen av disse bildene HDR-Behandlet? Skulle gjerne sett litt mer luftog kirken på det første bildet Bildet av broen var teknisk pent, men ikke så spennende, kanskje med ett annet utsnitt. Det siste bildet var spennende med foten som entrer lyset, men også her ville jeg likt å se ett litt annet utsnitt. Stå på, dette var kult! Endret 24. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Takk for kommentar, nei ingen av bildene er HDR, de er faktisk svært lite etterbehandlet, men på grunn av den lange lukketiden (~30 sek) blir lyset og fargene veldig spesielle. Dette er også grunnen til at tårnet er så utbrent, fordi det var opplyst av en lyskaster. Jeg skal se om jeg klarer å finne et bedre utsnitt på bro-bildet, jeg har en del å velge mellom der. Lenke til kommentar
Rideon76 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Likte de to bildene av Nidarosdomen. Synd med tårnet på det første. Bilde nr. 2. var bare dritt tøft Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Bilde nummer en har en del potensiale til forbedring ja. Jeg bruker å ta 3-4 bilder av hvert motiv i tilfelle noen blir mislykket. Bilde nummer 2 var veldig tøft ja. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nidarosdomen #2 gav meg undying assosisjoner. Veldig nice. likte utsnittet og fargene. Har du gjort noe med himmelen, eller var den sånn? Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 ... var den sånn? 6732811[/snapback] Lang lukkertid + skyer opplyst av kunstlys (lys fra byen) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 jeg og min merkelige smak, syns det siste var mest spennende. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 ... var den sånn? 6732811[/snapback] Lang lukkertid + skyer opplyst av kunstlys (lys fra byen) 6733356[/snapback] Jepp det stemmer, både himmelen og kirka var helt mørk da jeg tok bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå