Finnduz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei Hei, hvordan kan jeg finne ut hva lydkortet mitt heter (Når jeg ikke har installert driveren?). Jeg prøvde med "Start -> Kjør -> dxdiag" men kom ikke så veldig langt. Flere forslag? Finnduz Lenke til kommentar
morra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Gå til Enhetsbehandling (Høyreklikk på Min Datamaskin > Behandle > Enhetsbehandling) og se om det er noe der som kan være et lydkort. Lykke til Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Hei, takk for svar, men nei. Dette var til ingen nytte.. Hva i alle dager gjør jeg nå? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg slår til igjen! Last ned Everest fra linken under, så får du vite hvilken hardware du har. Link Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Her kommet svaret (Fant det ut selv etter litt leiting).. 1) Gikk inn i biosen da pga hele hovedkortet plutselig ble "borte". 2) Der ver valget på Sound AV (Altså, kortet ble ikke funnet på pcen) 3) Denne ble påskrudd og installert av seg selv da Windows startet. Anyway, takk for hjelpen Gutter Finnduz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå