Brian Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hei når jeg åpnet media player i dag og skulle høre på musikk så fikk jeg plutselig denne feilmeldingen: Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There might not be a sound device installed on your computer, it might be in use by another program, or it might not be functioning properly. Utrolig merkelig siden alt fungerte 100% i går. Sjekka på device manager og der er alt innstallert og fungerer som det skal. Men hvis jeg derimot går inn på lyder og lydenheter på kontrollpanel, og deretter trykker på lyd, så står det: ingen avspillingsenheter. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
roxbury Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Pröv og reinstaller lydkortet ditt. Kan väre noe som har fucka med driverne dine Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Pröv og reinstaller lydkortet ditt.Kan väre noe som har fucka med driverne dine 6729396[/snapback] hvordan gjør jeg det da? det er snakk om et integrert lydkort her. Er så lite borti lydkort , så det er ikke min sterke side Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det fulgte med en cd til hk, ligger sikkert noen drivere der. Ellers finner du de siste på Msi 's hjemme side. De gamle lyd driverne kan du fjerne i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 hahaha, lol, :!: :!: restarta maskina, og da ordna alt seg. nå virker alt perfekt igjen. Hmm, tror det kansje er på tide med en formatering snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå