|Flame| Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Legger ut noen bilder av fanbus'en som jeg har laget. Er laget etter denne guiden. Forøvrig litt lik Vidar's fanbus. 5 kanaler, svitsjer mellom 12 og ca. 9volt. Ellers er det et bilde av hvordan jeg loddet en kontakt inni PSU, slik at jeg fikk 220v til pumpen min :smile: _________________ You'll Never Walk Alone [ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-10-24 21:08 ] Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: |Flame| skrev (2002-10-24 21:07):Legger ut noen bilder av fanbus'en som jeg har laget.Er laget etter denne guiden.Forøvrig litt lik Vidar's fanbus.5 kanaler, svitsjer mellom 12 og ca. 9volt.Ellers er det et bilde av hvordan jeg loddet en kontakt inni PSU, slik at jeg fikk 220v til pumpen min Pent :smile: Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Den var pen nok den.. Jeg ser du har brukt vanlig papir teip (kontorteip) anbefaler heller at du hadde brukt elektrikkerteip, isoleringsteip, pvc-teip etc. personlig synes jeg de er myyye bedre enn den du har brukt. Bare anbefaling prøv å få lagd deg en bedre vanntank og prøv å montere lyset ditt bedre, event kjøpe en til. da blir dette MEGET bra.. ryddig og pent!! bra! :smile: keep up the good work Lenke til kommentar
oceana Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 ser ut som du har endel åpne loddepunkter der...ville isolert dem hvis jeg var deg :smile: kortsluttning er ikke moro, det skal jeg hilse fra harddiskene mine å si :smile: skrangler og går... men ellers så det ikke så verst ut, men printkort hadde nok blitt ryddigere.. Men hva gjør vel det så lenge den funker Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Loddepunktene ville jeg som noen andre sa, ha issolert. Og kanskje brukt krympetube rundt ledningen, isteden for kontorteipen? Ellers Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Pent :smile: Menne hvor har du fått tak i sengetøyet ditt? Det var stilig! Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 http://home.no/flame/bilder/maskin/DSCF0042.JPG Hvor har du fått tak i det sengetøyet din geek? :smile: Er det sengetøy forresten? :smile: Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 23:00, skrev MaDDoG: Jeg ser du har brukt vanlig papir teip (kontorteip) anbefaler heller at du hadde brukt elektrikkerteip, isoleringsteip, pvc-teip etc. personlig synes jeg de er myyye bedre enn den du har brukt. Vet, det var en nødløsning De er loddet fast, men jeg skal isolere dem bedre. Inni boksen gidder jeg ikke isolerere loddepunktene, det er så stivt at det skal mye til for å få kortslutning. Quote: Bare anbefaling prøv å få lagd deg en bedre vanntank og prøv å montere lyset ditt bedre, event kjøpe en til. da blir dette MEGET bra.. ryddig og pent!! bra! :smile: keep up the good work Har laget en vanntank i plexi, skal slenge bilder opp. Skulle på lan, å laget tanken på formiddddagen, så silikonen var ikke tørket helt når jeg dro på lanet. (NAiT) Hastverk er lastverk, og d gikk som det måtte, koblingene på toppen lak (parflex hurtigkobling) pittelitt, men etter å ha vært hjemme 6 timer, kom jeg tilbake til et "skrivebord" som fløt med vann Så isboksen er en nødløsning, men holder på å fixe plexitanken ferdig. Irriterer meg over hvor stiv parflex slangene er.. Lyset vet jeg henger dårlig og ser stygt ut, det kommer av korte ledninger og at det rett og slett ikke passer å ha noen plass. Men ser at di nye katodene kommer med bryter, lengre ledning og rør til å ha dem i, så jeg skal bestille noen slike, så blir det bra :smile: Sengetøyet roxxorz _________________ You'll Never Walk Alone [ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-10-25 19:19 ] Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 btw, vet ikke hvor det er kjøpt, var en gave fra moder'n :smile: Sier kanskje litt om hva hun mener om meg? Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Spør henne hvor det er fra.. jeg må også ha sånt sengetøy!! (eller så dør jeg.. nemlig) Lenke til kommentar
jooey Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 mener jeg så et slikt gardinsett på kid, de har sikkert sengetøy oxo.. ;P persjonlig syns jeg nå at leopardsengetøy er bedre ;P Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Har funnet ut at sengetøyet er kjøpt på en lokal butikk her i Narvik som heter Jan Hansen.. Er sikkert å oppdrive i resten av landet :razz: Skjekk ellos ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå