Gå til innhold

Bilder av fanbus

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av fanbus'en som jeg har laget.

Er laget etter denne guiden.

Forøvrig litt lik Vidar's fanbus.

5 kanaler, svitsjer mellom 12 og ca. 9volt.

Ellers er det et bilde av hvordan jeg loddet en kontakt inni PSU, slik at jeg fikk 220v til pumpen min :smile:

You'll Never Walk Alone

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-10-24 21:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

|Flame| skrev (2002-10-24 21:07):

Legger ut noen
av fanbus'en som jeg har laget.

Er laget etter
guiden.

Forøvrig litt lik Vidar's fanbus.

5 kanaler, svitsjer mellom 12 og ca. 9volt.

Ellers er det et bilde av hvordan jeg loddet en kontakt inni PSU, slik at jeg fikk 220v til pumpen min

Pent :smile:

Lenke til kommentar

Den var pen nok den.. Jeg ser du har brukt vanlig papir teip (kontorteip) anbefaler heller at du hadde brukt elektrikkerteip, isoleringsteip, pvc-teip etc. personlig synes jeg de er myyye bedre enn den du har brukt.

Bare anbefaling prøv å få lagd deg en bedre vanntank og prøv å montere lyset ditt bedre, event kjøpe en til. da blir dette MEGET bra.. ryddig og pent!! bra! :smile: keep up the good work

Lenke til kommentar

ser ut som du har endel åpne loddepunkter der...ville isolert dem hvis jeg var deg :smile: kortsluttning er ikke moro, det skal jeg hilse fra harddiskene mine å si :smile: skrangler og går...

men ellers så det ikke så verst ut, men printkort hadde nok blitt ryddigere..

Men hva gjør vel det så lenge den funker :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 23:00, skrev MaDDoG:

Jeg ser du har brukt vanlig papir teip (kontorteip) anbefaler heller at du hadde brukt elektrikkerteip, isoleringsteip, pvc-teip etc. personlig synes jeg de er myyye bedre enn den du har brukt.

Vet, det var en nødløsning :grin: De er loddet fast, men jeg skal isolere dem bedre. Inni boksen gidder jeg ikke isolerere loddepunktene, det er så stivt at det skal mye til for å få kortslutning.

Quote:

Bare anbefaling prøv å få lagd deg en bedre vanntank og prøv å montere lyset ditt bedre, event kjøpe en til. da blir dette MEGET bra.. ryddig og pent!! bra! :smile: keep up the good work

Har laget en vanntank i plexi, skal slenge bilder opp. Skulle på lan, å laget tanken på formiddddagen, så silikonen var ikke tørket helt når jeg dro på lanet. (NAiT) Hastverk er lastverk, og d gikk som det måtte, koblingene på toppen lak (parflex hurtigkobling) pittelitt, men etter å ha vært hjemme 6 timer, kom jeg tilbake til et "skrivebord" som fløt med vann :grin:

Så isboksen er en nødløsning, men holder på å fixe plexitanken ferdig. Irriterer meg over hvor stiv parflex slangene er..

Lyset vet jeg henger dårlig og ser stygt ut, det kommer av korte ledninger og at det rett og slett ikke passer å ha noen plass.

Men ser at di nye katodene kommer med bryter, lengre ledning og rør til å ha dem i, så jeg skal bestille noen slike, så blir det bra :smile:

Sengetøyet roxxorz :grin:

You'll Never Walk Alone

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-10-25 19:19 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...