Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forskjell på to belkin-routere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen på

BELKIN F5D72314 og BELKIN TRÅDLØST ADSL 2+ MODEM er:

Den sist nevnte støtter adsl2+ teknologi, den har opptil 125mbps overførings hastighet.

Står ikke noe om antall porter på F5D72314 men regner med den også har 4 porter.

Håper det hjalp deg litt, med tanke på fremtiden ville jeg personlig gått for et adsl 2+ modem/router.

Christian Eriksen, It Support 1 ( www.itsupport1.no ) :tease:

Lenke til kommentar
Forskjellen på 

BELKIN F5D72314  og BELKIN TRÅDLØST ADSL 2+ MODEM er:

Den sist nevnte støtter adsl2+ teknologi, den har opptil 125mbps overførings hastighet.

Står ikke noe om antall porter på F5D72314 men regner med den også har 4 porter.

Håper det hjalp deg litt, med tanke på fremtiden ville jeg personlig gått for et adsl 2+ modem/router.

Christian Eriksen, It Support 1 ( www.itsupport1.no ) :tease:

6729368[/snapback]

Det hjalp ja. Kan være en annen modell jeg så på lefdal da, den støttet også 125 mbps.

Så, hvis jeg skal oppdatere til ADSL2+ abonoment fra NextGenTel, 20 mbit linje, vil det da lønne seg med den siste?

Lenke til kommentar

hvis du skal ha abbonent fra nextgentel trenger du ikke modem eller router de sender alt du trenger..

hvis jeg husker riktig får du vel enten Cisco, Netophia eller Thomson Router med innebyged modem. Muligens du kan få en annen router til og fungere menne nextgentel har ingen support på dette og merk også at nextgentel bruker PPPOA så hvis du skal bruke en egen router så husk og kjøpe en med PPPOA support. men alt i alt trenger du ikke og shoppe noen router hvis du skal ha nextgentel.

Lenke til kommentar
hvis du skal ha abbonent fra nextgentel trenger du ikke modem eller router de sender alt du trenger..

hvis jeg husker riktig får du vel enten Cisco, Netophia eller Thomson Router med innebyged modem. Muligens du kan få en annen router til og fungere menne nextgentel har ingen support på dette og merk også at nextgentel bruker PPPOA så hvis du skal bruke en egen router så husk og kjøpe en med PPPOA support. men alt i alt trenger du ikke og shoppe noen router hvis du skal ha nextgentel.

6729688[/snapback]

Skal bruke trådløst da? Får bare modem fra NextGenTel.

Lenke til kommentar
skal du ha trådløst sier du til nextgentel at du skal ha en trådløst  router..

du skal ha:

Netopia 3357 (trådløs)

anbefaler at du kontaker nextgentel for mere info så kan du heller spørre her på fourumet hvis du lurer på noe mere

http://www.nextgentel.no/privat/kontakt/

6729732[/snapback]

Neida. Kobler modemet til aksesspunktet. Har idag et SMC-aksesspunkt, men fungerer dårlig.

Men, takk for hjelpen ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...