The Ghost Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) PC'n til mamman min frøys så jeg tok strømmen på den og skrudde den på igjen (Prøvde med ctrl+alt+delete men ingen respons). Når jeg skrudde den på igjen skjedde ingjen ting uten om noen pip så jeg skrudde den på igejn noen ganger for og finne ut hvor mange pip det kom og det var/er: 2 raske et lite mellom rom/liten pause så kom det 8 pip etterhverabdre ikke fult så fort ... Så hva betyr denne POST meldingen ? Trenger hjelp fort ... PS.. har ikke noen manueller eller noe sånt til pc'n hennes har heler ikke prøvd clear cmos ... Endret 23. august 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvilken bios har pcen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 ikke spør meg ... Det er et socket A hk med nforce 2 og det er ikke HP eller noe sånt, men det står ikke noe navn på det ... Kunne jo ha skjekket med pcwizard eller everst men det er jo forseint nå ... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Beep Codes Hvilken bios har pcen? 6729484[/snapback] Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Takk for all hjelp men etter enda noen strarts så kom det noen andre POST koder og tilslutt så startet den så problwem LØST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå