abene Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Microsoft tester nå ut en ny tjeneste i Windows Live-tjenesten. Denne gangen er det en tjeneste som finner trådløse "hot spots". Les mer Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Liker tanken her. Har laptopen med meg overalt hvor jeg reiser, og noe av det mest frustrerende som finnes er å gå en uke uten å få sjekket mail og nyheter. Avhengig, jeg? :!: Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Liker tanken her. Har laptopen med meg overalt hvor jeg reiser, og noe av det mest frustrerende som finnes er å gå en uke uten å få sjekket mail og nyheter. Avhengig, jeg? :!: 6729131[/snapback] Enig. Det er en grunn til at jeg har brukt Opera Mini i det siste. Den funker greit, men det kunne vært greit å kunne skrevet litt lengre mailer enn 1000 tegn eller hva Opera Mini tilater max. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Liker tanken her. Har laptopen med meg overalt hvor jeg reiser, og noe av det mest frustrerende som finnes er å gå en uke uten å få sjekket mail og nyheter. Avhengig, jeg? :!: 6729131[/snapback] Enig. Det er en grunn til at jeg har brukt Opera Mini i det siste. Den funker greit, men det kunne vært greit å kunne skrevet litt lengre mailer enn 1000 tegn eller hva Opera Mini tilater max. 6730026[/snapback] Gå til anskaffelse av en mobiltelefon som kan synkronisere mot Exchange, og abonner på en hosted Exchange løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå