normal Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 prøver å lukke, noen ganger har det gått, andre ganger står det at programmet ikke kan lukkes fordi det er en "kritisk systemprosess" i cs, ut2k3 osv lagger det skikkelig hardt med jevne mellomrom når denne opptar cpu bruken. hvordan fjerne roten til dette ondskapet? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-10-24 21:03 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 En liten søk på Google avsted kom med følgende: http://www.google.com/search?sourceid=navc...-8&q=crss%2Eexe Ser ut til å ha noe med nettverkstjenester å gjøre, kan sikkert disables i Services. Lenke til kommentar
pine Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er mange guider rundt omkring som viser hvilke services er unødvendige. Du kan spare mye cpu tid og mb ram ved å disable disse. Prøv å søke etter win2k services tweak på google. Lenke til kommentar
normal Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 ser ut til at dette er en vesentlig del og jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal ta knekken på den. hvis dette er satans verk har han gjort en god jobb... hvis dere bare kunne forestille dere hvordan det er å komme i en duell i cs og du føler deg i toppform og så kommer dette.... får lyst til å knuse ting Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 http://www.blackviper.com/WIN2K/servicecfg.htm Lenke til kommentar
normal Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 csrss.exe var det den het, ikke crss.exe som overskriften antyder og jeg fant ingenting på den bv linken [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-10-25 19:45 ] Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Code: Csrss.exe - You cannot end this process from Task Manager. This is the user-mode portion of the Win32 subsystem.Csrss stands for client/server run-time subsystem and is an essential subsystem that must be running at all times.Csrss is responsible for console windows, creating and/or deleting threads, and some parts of the 16-bit virtual MS-DOS environment. Altså: Csrss er en grunnkomponent i windows og ikke den direkte årsaken til at windows går tregt hos deg. Har du masse unyttig stuff i oppstarten? Prøv å sette opp servicene i windows etter "Gamer" standarden i linken i min forrige post. Edit: Oppsett _________________ If Atheism is a religion, then health is a disease! [ Denne Melding var redigert av: KELViN på 2002-10-25 19:54 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 det ser ut til å ha ordnet seg med NVIDIA detonator 41.03 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå