Solarstone Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Haha fikk meg en god latter når jeg så prisen. Så bra teknologi er det ikke. du kan faktisk heller kjøpe deg en PS3 og brenne via den. Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Syns det etterhvert å begynt å bli vel mange hastigheter å holde styr på. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 CD-R: 8xCD-RW: 10x Hmm, å brenne CD-RW er raskere enn å brenne vanlige CD-R plater? Blir vel ingen brenner på meg på en stund. For det første har man sjelden bruk for så store mengder data på én plate. Og for det andre finnes det billigere alternativer (ekstern disk, evt intern disk). Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Haha fikk meg en god latter når jeg så prisen. Så bra teknologi er det ikke.du kan faktisk heller kjøpe deg en PS3 og brenne via den. 6732368[/snapback] Eller ikke, PS3 har ingen brenner! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 If you take a track from an audio CD and create an MP3 file on your hard disk from it directly, then you are ripping and encoding in one step. 6729383[/snapback] Syyyykt en slik en må jeg ha! Men kanskje ikke med en gang... Venter og ser hva som blir aktuellt, gidder ikke kjøpe en slik når kanskje hd dvd kan stille opp med noe bedre. Også var det prisen da. den skal ned til 2000 kr, ivertfall. 6729433[/snapback] Altså, du vet at alle(?) drev som støtter lesing av CDer kan rippe (og enkode i samme slengen)? Kan denne lese BLu-ray-filmer? Kanksje et tett spørsmål, men om jeg ikke husker feil, så kan ikke sonys første blu-ray-brenner det pga manglende HDCP. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå