Melvin Snerken Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 En jeg kjenner kjøpte mobilen sin brukt av en datageek som hadde endra FirmWire'en (eller noe sånt) i telefonen og "bytta" sånn at innvendig ble k750i en W800.. Hvordan gjør man det? Noen som veit.. håper dere forstår... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvis du søker litt omkring i forumet så vil jeg tro at du finner svar... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 En jeg kjenner kjøpte mobilen sin brukt av en datageek som hadde endra FirmWire'en (eller noe sånt) i telefonen og "bytta" sånn at innvendig ble k750i en W800.. Hvordan gjør man det? Noen som veit.. håper dere forstår... 6728557[/snapback] Eller søk på google om: flash K750i / how to flash k750i så finner du sikkert masse Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 En jeg kjenner kjøpte mobilen sin brukt av en datageek som hadde endra FirmWire'en (eller noe sånt) i telefonen og "bytta" sånn at innvendig ble k750i en W800.. Hvordan gjør man det? Noen som veit.. håper dere forstår... 6728557[/snapback] Jeg brukte DaVinci Team. Fikk i tillegg tak i et meget pent deksel så nå har jeg en W800 med hvitt lys i tastene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 En jeg kjenner kjøpte mobilen sin brukt av en datageek som hadde endra FirmWire'en (eller noe sånt) i telefonen og "bytta" sånn at innvendig ble k750i en W800.. Hvordan gjør man det? Noen som veit.. håper dere forstår... 6728557[/snapback] Eller søk på google om: flash K750i / how to flash k750i så finner du sikkert masse 6746365[/snapback] Takk for linken jeg fikk av deg... Men er det en plass der man kan sende inn telefonen å få den flasha? Eller er det noen av dere forumbrukere som kan gjøre det for en pris? Btw: Noen som har en norsk guide? Engelsk er ikke min sterkeste side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå