izek_mendez Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Kjøpte meg blitz her om dagen. Canon Speedlight 430 EX med Lumiquest Soft Box II og Off Camera Shoecord 2. Her er resultatet etter første test: Mads Endret 23. august 2006 av .:stinky:. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Wow kan godt si at du har klart det veldig godt Elsker bildet til høyre, veldig veldig bra bruk av blitsen der. Og veldig skarpt bilde. Det på venstre var også veldig tøft Men vet ikke helt om jeg syntes at gjerdet er i veien, det er litt distraherende ihvertfall. Jeg fikk også ny blits i går, og gleder meg virkelig til å prøve den ut. Lenke til kommentar
lma Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Bortsett fra en skygge fra foten synes blitsbruken på skateren som god, fint lys. Liker action dette bildet gir, gode farger. På portrettet synes jeg ikke blitsbruken er like god, men for all del - du har grunn til å være fornøyd. God kontakt med modell, selv om jeg synes croppen er litt vel tett. Gratulerer med ny blits! Vh LM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå