nordlending Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 ok,,,kan ta litt jeg husker.... først,dere vet jo hvor dere stiller inn girene..still dem gradvis til et høyt tall men ikke for høyt la bilen stå å slite litt på starten etterpå,senke bilen helt..litt høyere foran..er ikke helt sikker... man skulle stille downforce høyt foran lågt bak... det var noe slikt dere kan prøve dere frem med å gjøre det motsatte med senkingen :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Skjønte det ca. halvveis. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-10-31 20:43, skrev nordlending:man skulle stille downforce høyt foran lågt bak...det var noe sliktdere kan prøve dere frem med å gjøre det motsatte med senkingen :smile: For å få bilen til å lette fremme så må en vel stille på høy downforce bak og lav foran.. Så må en stille senter-diffen (VCD?) til å drive mest mulig på bak-akselen.. Det var også litt makk med innstilling av fjærer og gir-utveksling.. Leste det på forumet til zatzy.com.. Kan se om jeg finner igjen teksten ! Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Fant det nå jeg :smile: Her er teksten: This is setting is Mainly used on the Escudo only, because its the only car that has the Horse Power or the Torque to manage this setting, however, your welcome to try it with other cars, but on a personal note, I would'nt waste your time with slow cars, only the fastest should go here. If you do use the escudo, it will break 600mph only on the Gigantic circular Track, dont use this setting on any other track, but the Test Course. just trust me. Front Rear (If Appliable) SPRING SETTINGS Spring Rate: 0% 0% Ride Height: 0% 0% Shock Bound: 70% 70% Shock Rebound: 70% 70% Camber Angle: 0.0 0.0 Toe Angle: 0.0 0.0 Stabilizers: 50% 50% BRAKE SETTINGS Front Rear (If Appliable) Brake Balance: 30% 30% GEAR SETTINGS Front Rear (If Appliable) LS Initial Torque: 0% 0% LS Accel: 0% 0% LS Decel: 0% 0% Gear Ratio (CRITICAL!!!) Auto Setting: 100% Wide 1st: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) 2nd: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) 3rd: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) 4th: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) 5th: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) 6th: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) 7th: -500 (If It Stops, its okay, leave it there) Final: 45-50% (you Judge) OTHER SETTINGS (Not Required) Front Rear (If Appliable) Downforce: 0% 100% ASM: Level 0 TCS: Level 0 TIRE SETTINGS Front Rear (If Appliable) Tires: Super-Softs Super-Softs Other Notes Spring Settings Dont really matter in this set. The Brake Settings dont matter really in this set. The Gear settings are Critical. Dont Touch them, make sure you follow them exactly, just generally hold <- down until it stops. The Downforce IS a requirement, and once you hit 215-230, youll find out why. ASM and TCS just serve to slow the vehicle down with Accel and speed at Certain points in Racing (Such as a Turn or an unbalanced Road). And with this, you Dont want them to touch your gears. The Tires YEA! ..Take Supa-Softs ONLY for this one. Så nå er det bare å prøve! P.S. teksten er fra utlandet en plass så alle steder det står en innstilling i % så må dere bruke skalaen for innstillinga, og ikke tenke på tallet som står i den "norske" versjonen.. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Takk for god research Xiancorp! Lenke til kommentar
spindle Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Nytt spørsmål: Hva er det forteste dere har kjørt UTENOM Escudo på bakhjulene? Min pers er 439 km/t med Toyota GT1 Race-Car. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Toyota Gt One på bakhjulene 1985KM/t :smile: Lenke til kommentar
spindle Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ...og uten å kjøre på bakhjulene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå