Jdronnen Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Når kommer Geforce 2 ULTRA.....? Har det kommet ? Hvor bra vil det bli ?(i forhold til Gforce 2 pro og Geforce 3) Og hvilket geforce 2 kort er best akkurat no ? ASUS Geforce 2 PRO 64mb = 1595,- eller MSI geforce 2 pro 64mb = 1595,- Hva burde jeg velge ?? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Hm... Geforce 2 kom for lenge siden.. men den har mer eller mindre blitt faset ut da Geforce 3 koster like mye/mindre. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 du, har du vert vekke fra pc-verden i et år eller to? GeForce2 Ultra er et år gammelt, men da kosta d 5000 Sikker på at d ikke er GEFORCE3 ULTRA du mener? for d har eg hørt rykter om og nei, geforce2 ultra er ikkje bedre enn geforce3 men d er litt bedre enn PRO Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 OK, sorry min feil ! Men det er jo ingen som selger Geforce 2 Ultra i butikkene da ! Hva burde jeg kjøpe da ? Geforce 2 pro ? Geforce 3 ? (Beste i forhold til pris) Lenke til kommentar
counterstriker Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Kommer an på. GF3 er jo et mye bedre kort, men har du en 17" klarer du deg ypperlig med en GF2 pro til under halve prisen. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Hvis du vurderer å kjøpe et Geforce2 Ultra kort, så bør du heller løpe og kjøpe Geforce3. Disse to kortene kostet omtrent det samme da GF3 kom på markedet. Hvis du har et litt stramt budsjett, så kjøpt GF2 pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå