mintman Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hørte på nyhetene på Kanal24 i dag at EØS avtalen muliggjør at hvis du jobber i et utenlandsk firma, kan firmaet kjøpe firmabil uten å betale avgifter så fremt at de kan dokumentere at bilen er nødvendig i jobbsammenheng. Nyhetssaken var veldig lite informativ så jeg lurer på om noen kjenner til hvor jeg kan lese mer om disse reglene. Har søkt rundt, men finner ikke noen slik informasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Tan en telefon til Tollvesenet.. Jeg pleier å bruke tlf 03012, der geleider deg dem i rett retning. Endret 23. august 2006 av Marvil Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Her har du reglene. Det er for øvrig knalldyrt å ringe femsifrede numre. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Her har du reglene. Det er for øvrig knalldyrt å ringe femsifrede numre. 6731996[/snapback] Tror ikke det er denne loven som er gjeldende for den er fra 1991. Det jeg hørte om skal være noe helt nytt. Edit: Fant mer nå i denne saken fra hegnar.no: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=227045&cat=12 Firmabilen kan ikke brukes vesentlig og varig i Norge. Endret 25. august 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå