Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer DEH-P55/70/75 BT

toth

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gå til anskaffelse av enten

DEH-P55BT,

DEH-P70BT

eller DEH-P75BT

Hovedskelig pga Bluetooth-handsfreefunksjonen. Men jeg vil gjerne vite om noen her inne har erfaringer med noen av spillerne?

-er det stress å montere mikrofonen?

-blir det "magnetiske lyder"/forstyrrelser om mobilen er for nærme, som det gjør når en mobil er nær en hvilken som helst radio?

-fungerer det, enkelt og greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal en tro erfaringene til de som bruker disse så er det aldeles finfine saker. Jeg ville personlig gått for DEH-P75BT av disse da den helt klart har mest potensiale for å være hjertet i et godt anlegg :)

kongen av BT spillerne; DEH-P9800BT er j oogså en mulighet om du velger å spandere på deg det ekstra den koster.

Lenke til kommentar

Har DEH-P55BT modellen i bilen min jeg, funger meget bra den handsfree fuksjonen. Når det gjeller forstyrrelser på radio så er det kun litt når den ligger nerme og det ringer. Lyden slår seg selv ned på radioen når det ringer. Pleier bare ha telefonen liggende i lomma så er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar
Har DEH-P55BT modellen i bilen min jeg, funger meget bra den handsfree fuksjonen. Når det gjeller forstyrrelser på radio så er det kun litt når den ligger nerme og det ringer. Lyden slår seg selv ned på radioen når det ringer. Pleier bare ha telefonen liggende i lomma så er ikke det noe problem.

6731812[/snapback]

Jeg pleier ha den liggende i rommet under askebegeret da, dvs ca 10Cm direkte under spilleren.. Jeg hører jo på "tikkinga" når det kommer mld eller ringer.. Så jeg håpte igrunn den kan ligge der, mens jeg snakker, så jeg kan se display og slikt.

Men hvordan gikk det å legge opp mic'en? Var det mye stress, eller er det bare tre ledningen gjennom innsiden og ut hullet ved pedalene? Og hvor og hvordan har du festet den?

Takker for svar!

PS: Man kan ha rødt lys i display og knapper i 55BT, stemmer ikke det? Jeg har rødt i resten av instrumentene ser du..

Lenke til kommentar
Skal en tro erfaringene til de som bruker disse så er det aldeles finfine saker. Jeg ville personlig gått for DEH-P75BT av disse da den helt klart har mest potensiale for å være hjertet i et godt anlegg :)

kongen av BT spillerne; DEH-P9800BT er j oogså en mulighet om du velger å spandere på deg det ekstra den koster.

6729306[/snapback]

Klart.. Men jeg skal ikke bygge noe anlegg da, bruker bare original-opplegget fra Audi, er største original-anlegget med Bose, holder lenge for meg det.. ;) Og da trenger jeg vel ikke stort mer enn 55BT? Det jeg er hovedsakelig ute etter er jo handsfree-funksjonen og mulighet til å spille MP3-cdr..

Lenke til kommentar

6731812[/snapback]

Jeg pleier ha den liggende i rommet under askebegeret da, dvs ca 10Cm direkte under spilleren.. Jeg hører jo på "tikkinga" når det kommer mld eller ringer.. Så jeg håpte igrunn den kan ligge der, mens jeg snakker, så jeg kan se display og slikt.

Men hvordan gikk det å legge opp mic'en? Var det mye stress, eller er det bare tre ledningen gjennom innsiden og ut hullet ved pedalene? Og hvor og hvordan har du festet den?

Takker for svar!

PS: Man kan ha rødt lys i display og knapper i 55BT, stemmer ikke det? Jeg har rødt i resten av instrumentene ser du..

6733831[/snapback]

La kabelen bak cdspilleren, og bak dashbordet, festet det sammen med noen kabler opp under rattet og mot døra, opp langs astolpen og festet den i solskjermen. Ang la tlf liggende litt under cdspilleren så tror jeg det skal gå bra. Uansett står nr. som ringer i displayet på cd-spilleren.

Ang lys så kan du velge det selv, enten random så det skifter hele tiden. eller rød/blå/grønn + flere. Det kan du sette på knapper/lcd. så hvis du vill kan du ha blåe knapper og rødt display. :)

Endret av ChRiStiAn^
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som får randomfunksjonen på P55BT til å virke? Får ikke random til å funke hverken på CD-er med album i mapper eller CD-er med alle filene på rota. Hjelper ikke samme om jeg velger RPT:FLD eller RPT:DSC, går uansett bare til neste spor når jeg skifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...