Gå til innhold

Dummeste spørsmålet du har hørt om Bil

Anbefalte innlegg

Jeg leste den om dummeste spørsmålet du har hørt om PC og ville lage en om bil..

Så hva er det dummeste spørsmålet du har hørt om bil eller andre kjøretøyer...Eller morsomste/dårligste/dummeste du har sett andgående folk kjør..

Jeg kan begynne med hva moren til kameraten min sa.

Hun kom inn på statoil og skulle betale Bensin og mens hun stod der sa hun:

"Jeg har merket på klutchen at lyspære venstre forann er litt dårlig" :hmm:

Jeg er ikke noe særlig god til dette men kom men noen innslag a! :D

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette passer vel best her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=150

Dummeste jeg har hørt om bil er vel han en kamerat som trodde at den "tsssj" lyden laget av dumpventilen på turbobiler er "NOS i girkassa". Først sa han noe som "han der har visst ikke NOS i girkassa" når noen ga på og gira på utsia. Så lurte en annen på hva faen det er. Han babla ut sånn helt seriøst om det han trodde det var og så kom det en ny bil forbi som ga på og gira med tsssj-lyden. Han bare "Ja, sånn der!".

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Hadde en sliten golf for mange år siden, denne ble stående grunnet diverse feil, men overhørte madammen som snakket med en venninne av seg som lurte på hva som egentlig var feil på bilen, hvorpå hun svarte..

"Nja, er ikke helt sikker, men tror det er noe feil med blandebatteriet"

Lenke til kommentar

Artig tråd! :) Eg får kome med eit lite bidrag eg og. Det var ein kar heime som skulle kome opp ein bratt (og glatt) bakke om vinteren. Det var ikkje snakk om at han kom nokon veg, så han tok fram eit par knipetak og sette dei på bakhjula på bilen.

Berre synd at bilen var framhjulstrekt... :p

Lenke til kommentar

da jeg var i Italia i sommer ferien med familien min. så var vi ute på resturang da Italia vant fotball VM. så var det jo fult av folk og biler i gatene så vi sto og så på og tok bilder, så kom det en lastebil STAPPFULL av folk på lasteplanen som sto og hoppa så hele bilen sto og gikk opp og ned, ganske langt ned. så sier søseknbarnet mitt: SE, den bilen der har hydralikk!... jeg bare så domt på han og lo høyt. han har IKKE peiling på bil, ikke f, og han står og legger ut om flere modeller og hvilket bilmerke de tillhøler, han har ikke rett bilmerke, og vartfall ikke rett modell.

Lenke til kommentar

Dummeste setning jeg har hørt var en blond berte som satt på i en turbolada A4 med god lyd i dumpventilen. Hver gang det kom en sånn "tssj-lyd" så så hun helt rar ut i ansiktet. Etter fem minutter da hun forsiktig: "Jeg tror det er noe galt med motoren..." :!:

Lenke til kommentar

Når jeg var på ferie i utlandet en gang, så var det ei dame som skulle parkere i et parkeringshus.

Hun svingte der inn mellom 2 biler, kommer borti baksiden på ene bilen siden hun kutta svingen for mye, men fortsetter å gi gass, så hennes bil blir pressa inn i parkeringslommen, mens den andre bilen blir pressa godt til sides... :ermm:

Lenke til kommentar
Einhjulsdrift, altså? :D Det hadde vore utruleg artig å høyre kva som var resonnementet hans bak den teorien...

6731426[/snapback]

Såre enkelt! Fyren ser en bil spinne. De aller fleste vanlige biler har diff og da vil kun ETT hjul spinne. Da er det lett for en med null peil å tro at den kun har drift på det ene hjulet siden det andre står stille.

Lenke til kommentar
Einhjulsdrift, altså? :D Det hadde vore utruleg artig å høyre kva som var resonnementet hans bak den teorien...

6731426[/snapback]

Såre enkelt! Fyren ser en bil spinne. De aller fleste vanlige biler har diff og da vil kun ETT hjul spinne. Da er det lett for en med null peil å tro at den kun har drift på det ene hjulet siden det andre står stille.

6731479[/snapback]

Jeg styrer ihvertfall elegant unna hvis jeg skal ha bilen min fikset på ett verksted og han jobber der :p

Lenke til kommentar

En gang jeg satt på bussen hørte jeg to typisk "dumme" jenter som pratet sammen:

1: "Ja, nå har jeg jo fått lappen, da."

2: "Å, tøft. Har du fått deg bil da?"

1: "Nei, ikke ennå, men jeg har sett på en Volvo 740 med turbo og eksplosjon."

Også en som pratet med kameraten sim på ungdomsskolen:

1: "Ja, nå har jeg kjøpt meg en råtten gammel Toyota som jeg driver og råner rundt på jordet med, da."

2. "Tøft!"

1: "Ja, men den bruker så mye olje, så jeg tror bare at jeg tar og tapper det ut av motoren og heller blander det i bensinen, sånn som på "moppa".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...