zulo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen som vet hvordan man lager en internettsnarvei på skrivebordet i windows ce 5 ? Får laget en link men den åpner bare internet explorer og jeg må ha en link som går til en definert internettside. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 kanskje dette kan hjelpe åpne den nettside du vil ha: går til fil>send>Snarvei til skrivebord da få du den definerte internett side lykke til Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Nå har jeg ikke Windows CE 5.0 (regner med det er snakk om Windows Mobile 5.0), men hvis du har tilgang til egenskapene til snarveien så er det jo mulig at det fungerer på samme måte som i XP. Dvs. at du kan sende en adresse som inn parameter til iexplorer.exe. F.eks. i XP så vil da snarveien peke på: "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" www.hardware.no Endret 23. august 2006 av dravisher Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har ikke WinCE5, men på Windows Mobile 2003 kan du lagre siden det gjelder i favoritter og finne den igjen i Windows\Favourites. Ved å klikke på fila åpnes Pocket IE i ønsket side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå