BoardkilL Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Analytiker mener at det neste Medal of Honor-spillet vil ta i bruk Unreal Engine 3. Les mer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke umulig, men når har analytikere hatt rett? Om det skjer så lurer jeg på hva som skjer med Wii-versjonen av Airborn, da Wii manger teknologien for å kjøre mye av det UE3 tilbyr. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke umulig, men når har analytikere hatt rett? Om det skjer så lurer jeg på hva som skjer med Wii-versjonen av Airborn, da Wii manger teknologien for å kjøre mye av det UE3 tilbyr. 6727966[/snapback] Men det er jo blitt annonsert til PS2 og Xbox. Så hvofor ikke Wii? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke umulig, men når har analytikere hatt rett? Om det skjer så lurer jeg på hva som skjer med Wii-versjonen av Airborn, da Wii manger teknologien for å kjøre mye av det UE3 tilbyr. 6727966[/snapback] Men det er jo blitt annonsert til PS2 og Xbox. Så hvofor ikke Wii? 6728203[/snapback] Det ER annonsert til Wii. Nå var det hvor nedkuttet Wii-versjonen blir (PS2/Xbox og for den saks skyld). Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nest siste avsnitt: McNealy mener dette er fordi spillet har gått over til å bruke den ny innkjøpte Unreal Engine 3-motoren. Ord delings feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg