avtrekkeren Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Sendte inn 360'n min rundt månedskiftet juli / august for feil, tre røde lys (ikke oppe til høyre). Fikk den tilbake i dag, og den virker fortsatt ikke, akkurat samme feil. Ingenting skjer når jeg slår den på, bare de tre røde. Kjøpte den hos Elkjøp, og var først der med den da den streiket, og så ga de meg nummeret til xbox-kundesupport og sa jeg måtte ringe det. Men ettersom konsollen enda ikke har blitt reparert, og det snart har gått en måned, er ikke Elkjøp - som selger av konsollen - ansvarlig for å få den fikset? Og siden det har gått så lang tid, kan jeg ikke snart kreve en ny konsoll fra dem, eller kjøpet hevet? Er i allefall dritt lei av å vente. Er småhissig også... Går vel over Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Snakket akkurat med kundeservice til xbox, der sa de at det sto i papirene at jeg hadde fått tilsendt en ny xbox. Da jeg sa at jeg så manufacture date var 31/10-2005 ( i fjor høst, samme som min gamle), samt at jeg kjente igjen en stripe som var på den bake, påstod de at de brukte å bytte ut lappen med dato og serienummer til den nye konsollen man fikk sendt...! Etter mye om og men skulle jeg få en ny opphenting og sending av 360'n... Sist gang fikk jeg lappe med instruksjoner til UPS, selv om portolappen var DHL (tenkte ikke over det). UPS kom på døra og nektet og ta i mot, selvsagt, det var jo DHL - men jeg fulgte jo bare instruksjonene... Da DHL kom nektet de også å ta i mot den, og sa at den sendelappen ikke gjaldt, så jeg måtte fylle ut en ny en... Maken til dritt... Håper jeg ikke opplever dette på nytt. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Synd at de driter seg såpass ut må jeg si.. Har selv opplevd alvorlige feil i diverse rutiner på Xbox-support, så jeg skjønner frustrasjonen. Det hjelper ikke akkuratt at boxen må sendes til tyskland med DHELL.. Lenke til kommentar
spzh Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Sist gang fikk jeg lappe med instruksjoner til UPS, selv om portolappen var DHL (tenkte ikke over det). UPS kom på døra og nektet og ta i mot, selvsagt, det var jo DHL - men jeg fulgte jo bare instruksjonene... Da DHL kom nektet de også å ta i mot den, og sa at den sendelappen ikke gjaldt, så jeg måtte fylle ut en ny en... Maken til dritt... Håper jeg ikke opplever dette på nytt.6727898[/snapback] Det samme skjedde meg. Eller, instruksjonene sa at jeg skulle ringe UPS, mens lappen var fra DHL. Jeg spurte derfor UPS på telefonen om det virkelig var sånn at det var de jeg skulle kontakte, men det var det jo selvfølgelig ikke. Måtte egenhendig finne nummeret til DHL... Akkurat det var jævlig dårlig synes jeg. Hva er det de tenker på når de pakker ned en eske med "instruksjoner" til UPS og pakkelapp til DHL? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Du oppdaget det før du ringte, jeg oppdaget det ikke før fyren fra UPS var på døra og nektet å ta i mot. På kundeservice hadde de "aldri hørt om" lignende tilfelle. Bra at jeg ikke var den eneste det har skjedd med. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Når jeg leser dette blir jeg veldig trist og håper at min X-Box 360 varer til avløseren kommer. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Fikk NY Xbox360 tilbake i dag - denne gangen er den ny - rimelig sikker på det, var innpakket i lukket plast som originalen var - i tillegg var det et annet serienummer og prod.dato (mars 06). MEN, den virker FORTSATT IKKE! Med egen feilsøking har jeg funnet ut at, med mindre jeg er *ekstremtsuperdupermegauheldig*, det må være omformeren det er noe galt med - ledningen og duppedariet i mellom xboxn og veggen. Denne lyser rødt hver gang jeg prøver å starte xboxn. Tenker å ta denne med på Elkjøp nå i dag for å be dem teste med en ny en. Hvis det heller ikke funker blir jeg lynings forbannet... Da har jeg vel rett til å heve kjøpet? 3dje xboxen som har samme feil evt? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vel, hvis strømforsyningen er ødelagt, så hjelper det jo ikke å sende inn xboxen om og om igjen Har ikke hørt om noen andre som har fått den ødelagt, sitter alle kontakter skikkelig i? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Spør om du kan prøve ein alternativ PSu nede på elkjøp. Du er faen meg uheldig altså Og for alle del sjekk om du har plugget den nok inn, ellers får man de tre flotte røde lysene. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Fikk NY Xbox360 tilbake i dag - denne gangen er den ny - rimelig sikker på det, var innpakket i lukket plast som originalen var - i tillegg var det et annet serienummer og prod.dato (mars 06). MEN, den virker FORTSATT IKKE! Med egen feilsøking har jeg funnet ut at, med mindre jeg er *ekstremtsuperdupermegauheldig*, det må være omformeren det er noe galt med - ledningen og duppedariet i mellom xboxn og veggen. Denne lyser rødt hver gang jeg prøver å starte xboxn. Tenker å ta denne med på Elkjøp nå i dag for å be dem teste med en ny en. Hvis det heller ikke funker blir jeg lynings forbannet... Da har jeg vel rett til å heve kjøpet? 3dje xboxen som har samme feil evt? 6763439[/snapback] Bor du i oslo har jeg en strømforsyning til overs som funker... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Tja, veldig usikker her - lyste rødt i alle unntatt oppe til høyre. Men, da jeg testet den i en annen kontakt lyste det rødt i alle unntatt NEDE til høyre... klarte ikke finne denne feilen noen plass på xbox-supporten, bare en feil der det kun var étt rødt lys nede til høyre. Dro bort på Elkjøp og ble faktisk positivt overrasket over servicen, forklarte situasjonen, at dette var tredje 360'n som ikke funket osv. Fikk vite at siden det var tredje gangen, så skulle jeg få hevet kjøpet eller ny med en gang. Skulle bare teste Xboxen min på en annen strømforsyning - og da vi kom fram til demomaskinen til elkjøp - gjett hva som hadde skjedd - 3 røde lys i ringen... hehe - kvalitet dette har jeg skjønt... Testet så xboxen på en annen strømforsyning etterhvert, men fikk fortsatt feil og ingenting skjedde. Så det endte i hvertfall med at jeg fikk ny xbox og ny strømforsyning tatt rett ut av en ny premium-pakke, og alt virker fint nå (bank i bordet). Pluss til Elkjøp her - selv med alt det slitet jeg har hatt med denne xboxen, så er jeg som kunde fornøyd nå alt i alt. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tja, veldig usikker her - lyste rødt i alle unntatt oppe til høyre. Men, da jeg testet den i en annen kontakt lyste det rødt i alle unntatt NEDE til høyre... klarte ikke finne denne feilen noen plass på xbox-supporten, bare en feil der det kun var étt rødt lys nede til høyre. Dro bort på Elkjøp og ble faktisk positivt overrasket over servicen, forklarte situasjonen, at dette var tredje 360'n som ikke funket osv. Fikk vite at siden det var tredje gangen, så skulle jeg få hevet kjøpet eller ny med en gang. Skulle bare teste Xboxen min på en annen strømforsyning - og da vi kom fram til demomaskinen til elkjøp - gjett hva som hadde skjedd - 3 røde lys i ringen... hehe - kvalitet dette har jeg skjønt... Testet så xboxen på en annen strømforsyning etterhvert, men fikk fortsatt feil og ingenting skjedde. Så det endte i hvertfall med at jeg fikk ny xbox og ny strømforsyning tatt rett ut av en ny premium-pakke, og alt virker fint nå (bank i bordet). Pluss til Elkjøp her - selv med alt det slitet jeg har hatt med denne xboxen, så er jeg som kunde fornøyd nå alt i alt. 6767146[/snapback] Var på Elkjøp her om dagen jeg også. Der stor 360 maskinen og blinket med 3 rødelys. Er det mulig... Snakker om dritt kvalitet på denne maskinen. Og helt utrolig at Elkjop lar den stå slik også, hjelper jo ikke på salget akkurat vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Haha, var innom Elkjøp i Stavanger samt ein Gamezone eller noe. Spillte Just Cause demoen i Gamezone sjappa,den hang seg. Elkjøp maskina blinket som ei diskokule den også Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det med at alle disse butikk-360ene som henger seg, kan han noe med at de står inne i en "glasskule" som fungerer som drivhus på varmeutviklingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det reagerte eg også på, men er disse ventilert på noen måte? Eg syns nemlig stand`en på ekjøp bråkte mye. Og da var boksen i ustand,altså ingen dvd-spinning. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hehe, boxen på elkjøp i kristiandsand hang seg og opp ^^ Lenke til kommentar
inoan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da het jeg nettopp kjøpt og byttet en 360 en gang. Dvs 2 360er. Har problemer med E67 begge gangene. Får ikke spilt eller noe med harddisk tilkoblet. Noen som har erfaringer, eller må jeg bytte til min 3. 360 på 2 dager?? PS;: Elkjøp, Kristiansand, Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Si til elkjøp at du er lei, og vil ha the money back. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Si til elkjøp at du er lei, og vil ha the money back. 6778592[/snapback] Poenget er at de pr idag er billigst (correct me if i`m wrong) med 2995,-! Er helt utrolig. Slår på 360 med HD så passerer jeg 360 logoen og harddisken lager klikkelyder. Slike lyder som vi klder Klick of Death på harddisken på pcen. Derretter får jeg beskjeden " System Error E 67 ". Maskinen fungerer ypperlig UTEN HD, men får jo ikke lagret noe. Vil jo seff også laste ned demoer ol. FAEN! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hudd og huff, du har vert MAX uheldig. Min xbox tok også kvelden og blinket 3 røde lys (som vel indikerer maskinvare-feil) som et annet mongo jule-tre. Heldig vis så gikk alt greit med UPS og posten, så jeg fikk tilbake maskinen fra tyskland rimelig fort. Maskinen min er forøvrig produsert 28-05-05, så det er en av de første som ble produsert går jeg ut fra, så jeg er igrunn overasket at den virket så lenge som den gjorde. Jeg veit ikke hva som var galt med den, det er samme maskinen, og jeg fikk heller ikke brev eller mail om hva som faktisk var gjort met den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå