Navido Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dette er et veldig viktig spørsmål for meg. Lurer på hvilken maskiner som er stille. De som har vært borti Macbook maskinene eller pro versjonene vet hva jeg snakker om. Disse maskinene er veeeldig stille. Kan noen gi tips om konkrete maskiner som de har erfaring med som er stille( og god lyd i høytalerne) Og av erfaring, hvilken merker er generelt mer stille enn de andre. Tenkte noe i 15 tommer eller 14 tommer klassen. Takk Lenke til kommentar
kehax Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dette er et veldig viktig spørsmål for meg. Lurer på hvilken maskiner som er stille. De som har vært borti Macbook maskinene eller pro versjonene vet hva jeg snakker om. Disse maskinene er veeeldig stille. Kan noen gi tips om konkrete maskiner som de har erfaring med som er stille( og god lyd i høytalerne) Og av erfaring, hvilken merker er generelt mer stille enn de andre. Tenkte noe i 15 tommer eller 14 tommer klassen. Takk 6727757[/snapback] Min nye Zepto znote 6214W synes jeg er stille hardware.no synes vist også det Lenke til kommentar
Navido Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ok..takk..den virket bra. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Navido Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Ok..takk..den virket bra. Noen andre tips? 6732668[/snapback] Hmm..virker som dette ikke er viktig for noen? Er det ingen andre som vil foreslå noe annet? Å ha en stille pc er jo en av de aller viktigste kriteriene vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå