Straffa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Ser ikke værst ut Link Endret 23. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nå får jeg ikke sett denne traileren da jeg sitter på jobb, men den forrige traileren likte jeg godt. Den scenen der spilleren fyrte av en salve gjennom et klesplagg som hengte til tørk og tok livet av en fiende var iallefall nok til å få meg interessert. Gikk tidlig lei av WWI/WWII spill etter at Medal Of Honor serien hadde hatt sin storhetstid, men dette kan være spillet som får meg til å gå tilbake til spillsjangeren. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ser ikke værst ut Link 6727676[/snapback] Ser ikke så ille ut nei, om man ser bort fra 1fps og lagging i tillegg .. Men de har vel tid på seg å fikse det iom at det er et spill for 2007. Man jeg har sansen for den atmosfæren man har i slike historiske ww2 spill, bare de ikke halter så alt for mye visuelt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Forutenom FPS-drops som FHJ nevner så kan det bli bra det der. Men WWII begynner å bli litt slitt nå. Kansje på tide med noe nytt? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 jess... iraq war -the oil hunters... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Forutenom FPS-drops som FHJ nevner så kan det bli bra det der.Men WWII begynner å bli litt slitt nå. Kansje på tide med noe nytt? 6727954[/snapback] På høy tid med noe nytt ja.. Er jo så mange Saving Private Ryan/Band of Brothers-spinoffs i spillverdenen nå at de begynner å minne mer og mer om parodier enn egne historier fra andre verdenskrig. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 kult... er de lenge til de kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Spillet ser ganske så pent ut, og om de klarer å lage samme krigsfølelse som man har i Call of Duty 2, kan dette bli spennende. Som alle har sagt før - frameraten er way off, men det er heldigvis langt igjen til retail. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Plukker denne fram igjen.. Hele teaser videoen er nå tilgjengelig.. Se denne helt til endes.. Anbefales på det varmeste.. Frameraten er søppel, men det er virkelig forseggjort dette her. Bare sjekk gjengen på 88'en hvordan de forer med granater. Og ikke minst der et tomannsteam fyrer av en bazooka.. http://ps3.qj.net/Brothers-In-Arms-Full-Vi...pg/49/aid/64104 Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg bare venter på et krigsspill hvor man spiller som Iraker, Vietnameser eller Koreaner og målet er å drepe amerikanere. Det hadde vært noe. Endret 1. september 2006 av Staal Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så veldig bra ut det her Likte veldig godt det at settingen på hvert brett ikke er satt helt på forhånd, og at du er "friere" til å ta taktiske valg enn før. Og at du skal få en følelse av å være en av gutta i troppen.. veldig viktig for meg at våpen, og ting og tang fungerer og reagerer som de skal i slike spill. At det er så autentisk som mulig. Og det virker som om Brothers in arms er på god veg i riktig retning. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg bare venter på et krigsspill hvor man spiller som Iraker, Vietnameser eller Koreaner og målet er å drepe amerikanere. Det hadde vært noe. 6784156[/snapback] ja ikke sant, jeg har alltid hatt lyst til å knerte amerikanere! :!: lei av at amerikanerene ender opp som "heltene" hele tia Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Eg vil ha eit WW2 spel vinklet fra ein vanlig tysk menig. BIA3 skal kjøpes i likhet med de andre BIA spillene. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Eg vil ha eit WW2 spel vinklet fra ein vanlig tysk menig. BIA3 skal kjøpes i likhet med de andre BIA spillene. 6785361[/snapback] Det finnes jo en del ubåt simmer da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jojo! Men eg vil ha eit historie drevet spill i stil med BIA Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jojo! Men eg vil ha eit historie drevet spill i stil med BIA 6785446[/snapback] Er litt synd synes jeg at det er bare de allierte som skal være heltene i spilla. Det ville vel være litt politisk ukorrekt om de tidligere aksemaktene skulle lage motstykker til dette. Men det finnes jo utvilsomt en masse materiale. Eks. Nordafrika og Rommel, Stalingrad, osv osv.. Jeg personlig skulle ønske å se spill basert på Sven Hassels bøker.. Fantastisk persongalleri og en grotesk humor som mangler sidestykke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå