E-H Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei Har planer om trådløst nettverk. Lurer på om det blir store forsinkelser dersom eg skal spela over nett. Vil pingen min bli håplaus? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg lurer på akkurat det samme. Det må jo være noen som har erfaringer med nettopp dette? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Bare trådløst hjemme i huset? -da er det ikke noe problem Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Nei, så lenge du har nok kapasitet så vil det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 ikke noe særlig latency på det... Har selv koblet opp mot ADSL Charlie via en SMC Barricade 7008, kryssa kabel mellom den og SMC Barricade sin wireless router og så satt jeg ute i hagen og spilte CS... ping var helt normal. Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 00:50, skrev Maroder_S:Jeg lurer på akkurat det samme. Det må jo være noen som har erfaringer med nettopp dette? jeg har erfaringer med alle relevante saker... men det jeg lurer på er det ingen som svarer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå