1v4r Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva blir gjordt for å hindre "barnesykdommer" som nedetid, dårlige svartider o.l. Dette har vært klassiske problemer som har oppstått på flere nye LAN-parties (f. eks. OsloLAN) Er det noe sammarbeid mellom dere og Tech. ansvarlig på TG siden de har slik lang erfaring fra store LAN Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Nå syns jeg at "barnesykdommer" var et litt merkelig ord å bruke, men okey. Crew på HW-LAN har blitt valgt ut slik at de har den beste erfaringen innen de arbeidsoppgavene som de forskjellige Crew har. Vi har også et godt samarbeid med ansvarlige fra TG, som vi har fått mange gode råd fra. Nedetid på Internett tviler jeg på at vi kommer til å ha, da vi har meget god utstyr til å støtte dette LAN'et. (Med andre ord, vi har gjort vårt beste for å sørge for at det blir ingen nedetid på nette, men vi er ikke synske og dermed kan ikke forutse andre hendelser som kan skape problemer for nette.) Når det gjelder svaretid jobber vi med et system som vil sørge for raskt og effektivt kontakt mellom info desken og support crew, noe som vil igjen sørge for at svaretiden blir minimal. Så jeg tror ikke du/dere bør være bekymret for slike ting. HW-LAN sine Crew er mer enn sikre på at alt vil gå som det skal. Endret 26. august 2006 av MaxP2P Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er vel ikke noe sjans for barnesykdommer når det er så tøffe crew folk.. som for eksempel maxim som forresten skal sitte med oss i klassen og ikke der crew folka sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg