Ninjahamster Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har handlet en del på PS Data og Komplett. Noen ganger går ting i stykker, og man får dette godkjent som garantiretur og får tilsendt ny vare. Hver gang jeg sender tilbake ting til PS Data og Komplett legger jeg ved original kvittering fra Posten for portoutgiften TIL Komplett/PS Data. Denne teiper jeg på ett A4-ark og skriver mitt kontonummer hvor pengene skal betales til. PS Data betaler automatisk tilbake til denne kontoen hver eneste godkjente garantiretur uten noe mas fra min side. Komplett derimot... må mase og mase. Jeg sendte nettopp en mail til dem for å få en utbetaling for en nylig godkjent garantiretur. Dette har jeg flere rundt meg som også må gjøre gang etter gang. Er det slik man skal oppføre seg som "seriøs" selger når jeg som kunde faktisk har krav på dette? Dette er mer snakk om prinsipp og rettigheter fremfor en 100-lapp så vennligst ikke begynn å diskuter hvor mye/lite 100 kroner er. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Klart det ikke er slik det skal gjøres, men jeg synes ikke det er grunn å lage en helt ny tråd for dette, da dette har vært oppe til diskusjon tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå