TST Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Utviklerne bak SpellForce-franchisen er nå kjøpt av Electronic Arts. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Fortsetter det slik så vil jo EA stå bak over halvparten av spillutgivelsene ganske snart Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Fortsetter det slik så kommer det mindre kvalitet på markedet hvert år. EA er stort sett bare grafikk og lite gameplay i mine øyne. Hvis de skal fortsette å kjøpe opp alle nytenkere, så går spillverdenen som vi kjenner den under. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Øøøh, grafikk og lite gameplay? Hvilke EA-spill har virkelig overlegen grafikk i forhold til andre spill av samme type? Uansett, jeg håper nå ikke EA ruinerer den gode serien. Håper ikke spillene blir mer buggete. Husker det første Spellforce, jeg. Hadde en slags "bug" som gjorde til at mitt originale spill var på tysk, selv om at det hadde blitt kjøpt i Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg