espman Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Toshiba annonserer Tecra M7, en ny 14,1-tommer bærbar PC i bredskjermformat med høy oppløsning og tablet PC-funksjonalitet Les mer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nice, har sansen for tablet pc-er. Håper prisene kan gå litt ned, da det fortsatt er litt dyrt for en tablet pc. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det kan hjelpe hvis MS klarer å lage norsk håndskriftgjenkjenning. Da vil det faktisk være et poeng å markedsføre, som vil skape større etterspørsel, konkurranse og tilslutt lavere priser. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Håper prisene kan gå litt ned, da det fortsatt er litt dyrt for en tablet pc. 6727433[/snapback] litt dyrt er bare forordet. få dem under 10000 og ting begyner å ligne på noe. få dem under 5000 og vel Lenke til kommentar
torstehu Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kunne vært svært praktisk med en tablet pc, men jeg tviler på at ms har lagtt inn noe ekstra støtte for norskescandinaviske tegnsett i 2005 versjonen av win xp, men j vi har jo vista som kommer på vårparten i 2007 Jeg har bare et spørsmål, når kommer tablet pcen fra Apple?, det kunne blitt litt interessant med tanke på at de tidligere har vist at de klarer å forbedre menneske maskin integrasjonen. Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det begynner å bli litt rimeligere med tablet om dagen. Spesielt denne har en svært god pris: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324865 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det var faktisk grisebillig... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det begynner å bli litt rimeligere med tablet om dagen. Spesielt denne har en svært god pris: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324865 6733967[/snapback] Oisann! Må nok vurdere om jeg går for en tablet eller ikke når det blir så billig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) uæ, den var billig ja. men fint lite info om hva den faktisk inneholder... får rote seg innom toshiba sine sider... edit: sitter nå å leser www.toshiba.no og finner to modeller under tecra M4 serien... http://nordic.computers.toshiba-europe.com...ERIES_ID=104193 med tanke på hva priser som oppgis der så undrer jeg meg virkelig hva for avtale komplett har klart å inngått, og hvor lenge prisen vil vare. så for dere som har gått å siklet på tablet og har penger nok, løp å kjøp! Endret 24. august 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Den er etter hva jeg husker oppfølgern til den jeg har (M200), og den er veldig god. Ikke av de minste eller smekreste, men gode spesifikasjoner og mange bruksområder veier opp for det og gjør den til en god bærbarerstatter i kompaktklassen. Mye mulig det har kommet noe bedre på markedet siden den kom (har ikke fulgt så godt med siden jeg har en tablet), men da ble den ansett som den råeste tablet'en for oss som ville ha konvertibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå