Gå til innhold

Forvirret av tester.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny telefon og hadde egentlig bestemt meg inntil jeg begynte å finlese diverse tester av forskjellige telefoner. :hmm:

Fant da ut at som alt annet her i verden får man ikke i både i pose og sekk. Ikke mobiltelefoner heller. :ermm:

Skulle i utgangspunktet kjøpe Samsung men har den siste tiden blitt mer og mer usikker.

Nokia 6233? SE k610i? Eller skal jeg kjøpe den nye SE z710i FØR den blir testet og jeg blir enda mere forvirret?

Ser etter en allround telefon som er bra,jevnt over.(bra kamera-ok mp3 spiller-batterikapasitet etc) Men det var pinadø ikke lett altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: Hvilken mobil har du nå??

Hvis du vil ha en c.a allround mobil som du heller ikke går så fort lei av, er K610i et godt valg, den har 3G for rask dataoverføring, støtte for minnekort og et kamera på 2mpix.

Desutten så går du ikke så fort lei av SE's menyer i forhold til mange andre sine

Lenke til kommentar

Okei. Har vurdert K610i sterkt,sammen med Nokia 6233.

Men er i utgangspunktet ikke så glad i Nokia så det blir nok Sony Ericsson som jeg forøvrig er fornøyd med.

Har T630 så det er vel på tide å modernisere seg litt nå :p

Takk for svar. Trenger all den hjelp jeg kan få i den mobiljungelen som eksisterer nå :yes:

Lenke til kommentar

Da bør du i tilfelle se på merkostnaden ved å fortsette å ha netcom abb før du tar en avgjørelse..

Mange forhåndsbetalte abb på nett som gir mye bedre priser ;)

www.telepriser.no

selv bruker jeg talkmore og betaler bare 29 øre/min til de jeg ringer mest til (de må ha samme abb).

Lurer selv også på å kjøpe meg SE K610i, spesielt fornøyd da jeg så at joysticken var fjernet + hørte at menyene skal være mye raskere enn tidligere modeller..

Alternativt vurderer jeg en qtek med wlan, kanskje 8310 :)

Men der er det joystick igjen, så er litt skeptisk..

Lenke til kommentar

Joda. Men har NetCom kun pga den gode trådløs familiepakken. Eneste operatøren jeg fant hvor kontantkort kunne brukes utgående på lik linje med abbonementet jeg har.

Derfor blir det ikke så ille med netcom active talk. Kan jo også si opp det abbonementet for så å gå tilbake til smart talk som jeg har nå.

Blir jo uansett en billig telefon for meg.

SE k610i-Z550i-W810i-Z710i eller Z610i?

Vanskelig avgjørelse.

Har jo egentlig ikke bruk for 3G her hvor jeg bor.

Men Edge kan jo brukes her.

Z610i har vel ikke edge,men har 3G?

Z550i har ingen av delene vel?

Da står det mellom Z710i-W810i og K610i og Z550i.

hmmmm...dettane her var ikke lett..Særlig siden 2 av disse er helt nye og jeg ikke har sett tester av disse 2.

HJELP!!!

Endret av Ooompah
Lenke til kommentar

Er nok enig med de med de andre. K610i er en telefon som passer ganske bra til deg ut i fra opplysningene du har oppgitt. Hvis du til og med har lyst på en mobil med samme funksjoner pluss litt mer så ville jeg ha investert i litt mer penger å gått for en K800i. Jeg har selv K800i og den er bare helt SUPER :D

Lykke til med kjøpet :thumbup:

Lenke til kommentar

Jau...nå nærmer det seg en avgjørelse...siden jeg ikke har behov for 3G grunnet manglende dekning her jeg bor har jeg måttet slå fra meg K610i.

Edge derimot har jeg behov for.

Da står det mellom W810i som er aktuell pga at jeg fant den til kr 1 med abb. (NetCom)

Eller den nye SE Z710i som koster 290 kr med abb.

Nå har jeg passert 30 år og en walkman telefon blir kanskje litt for ungdommelig :p hehe...men var som sagt et bra tilbud med abb,siden den koster nærmere 3000kr uten...Og det er sikkert en bra telefon ellers?

Altså Z710 i eller W810i..det er spørsmålet.

Lenke til kommentar

Jepp!

Skal egentlig ikke brukes til noe spesielt..allround telefon med bra kamera,mp3,edge og grei batterikapasitet som sagt. :roll:

Regner jo med at Z710i også har bra kamera samt en ok mp3 spiller,så det blir vel til slutt magefølelsen som avgjør.

Men i prisforholdet mellom tlf med og uten abb er jo W810i det beste kjøpet sånn rent økonomisk siden den er vesentlig dyrere enn Z710i uten abb.

Har igrunn mest lyst på klapptelefon men som den gjerrigknarken jeg er så ble jeg i tvil i og med at man blir tilbudt W810i til 1 kr når den koster nærmere 3k uten abb.

Z710i koster jo like over 2000 kr og den må jeg gi 290 kr for med samme abb :ermm:

Men er litt usikker på kvaliteten til W810i siden jeg jo har hørt rykter om diverse bugs og sånt :dribble:

Lenke til kommentar

Er i samme klemma selv. Har jeg bruk for 3G så lenge dekningen er så som så. Har egentlig W810 selv som favoritt i øyeblikket. Har lyst på en Qtek 8310, men hvor mye bruk har jeg for en telefon med Windows?

En W810 er hvertfall kjapp, greit med minne, godt batteri. Knappene er bedre enn W800 (ihvertfall min erfaring etter å ha prøvd littegrann).

Har sett meg ut K790 som det ideelle, da jeg ikke trenger 3G men heller syns EDGE hadde vært tingen, men den ser ikke ut til å finnes i Norge. (Samme som K800 etter hva jeg har funnet ut men med EDGE istedenfor 3G)

Er ikke så lett med sånne valg...

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...