Gå til innhold

Corsair minne,hvor?

Bjarne Banan

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som vet hvor man kan få tak i Corsair minne 3200xms eller 3200 xms 512mb

Quad er alltid utsolgt har ventet en mnd nå!!!!!!

Den nye maskinen min blir gammel før den er ferdig!!!!.

Asus P4PE

Intel 2,8 ghz

Ati 9700 pro

2WD 8mb cache 80gig i raid 0

LianLi servertower PC70

Ram????????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Det var ikke tenkt på sparing,ville bare få prøvd maskinen før DDR2 og Granit Bay HK kommer.

Er ellers ganske frustrert på norske PC butikker,det tar så lang tid å få nye varer til Norge,det går daglig fly til alle produsent land i Asia.

Tror det er et marked på nye ting som enkelte er villig til å betale for,men da må de slutte med å frakte varene med brevduer.

Ta inn i lite kvanta til å begynne med.

:smile:

Lenke til kommentar

Hei

Det var ikke tenkt på sparing,ville bare få prøvd maskinen før DDR2 og Granit Bay HK kommer.

Er ellers ganske frustrert på norske PC butikker,det tar så lang tid å få nye varer til Norge,det går daglig fly til alle produsent land i Asia.

Tror det er et marked på nye ting som enkelte er villig til å betale for,men da må de slutte med å frakte varene med brevduer.

Ta inn i lite kvanta til å begynne med.

Lenke til kommentar

Hei

En kontainer på fly vil koste ca 50000 Kr,du haddde fått plass til minst 500 HK 1000 rambrikker og 100CPU,pris pr enhet hadde blitt max200-300kr etter at levrandøren har tatt sitt.

Ellers har jeg personlig ikke noe i mot å betale litt extra for å få nye ting raskt,bruker penger på mye annet som er nice tohave alikevel.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 14:13, skrev Bjarne Banan:

Hei

En kontainer på fly vil koste ca 50000 Kr,du haddde fått plass til minst 500 HK 1000 rambrikker og 100CPU,pris pr enhet hadde blitt max200-300kr etter at levrandøren har tatt sitt.

Ellers har jeg personlig ikke noe i mot å betale litt extra for å få nye ting raskt,bruker penger på mye annet som er nice tohave alikevel.

:roll:

Hvor mange webshop'er/butikker i Norge tror du driver med slike bestillinger ??

Syns du er litt optimistisk !

[1000 innlegg/meldinger - I dag blir det fest :grin: ]

P4 [email protected]

Asus P4B533-V

2x256MB TwinMos 266DDR 2100 :sad:

GeForce 3 64MB

+++

Søk og du skal finne....

Min Netopia Guide [Word]

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-10-25 15:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...